خبرگزاری کار ایران

دی‌‌ماریا می‌داند که نمی‌توانم به او بیشتر بازی دهم

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۴۲

بعد از ابراز ناراحتی اخیر آنخل دی‌ماریا از کم بودن زمان حضور در ترکیب اصلی پاری‌سن‌ژرمن، اونای امری سرمربی این تیم اعتراف کرد که تنها مهم دانسته شدن برای باشگاه شاید برای آنخل دی‌ماریا کافی نباشد.

به گزارش ایلنا، دی‌ماریا در جریان بازی شنبه شب PSG برابر موناکو پس از آنکه فهمید قرار نیست از او در این بازی که با پیروزی 4 بر یک پاریسی‌ها خاتمه یافت به میدان برود، با عصبانیت به رختکن رفت و به نیمکت هم برنگشت. امری در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز تیمش برابر کان در لوشامپیونا اعتراف کرد که شاید تنها صحبت کردن با دی‌ماریا و محسوب کردن او به‌عنوان یکی از بازیکنان مهم باشگاه، برای این بازیکن آرژانتینی کافی نباشد.

او در زمین تمرینی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به خبرنگاران گفت: «آنخل مقابل لیل و در خانه استراسبورگ بازی کرد. من با او واضح صحبت کرده‌ام و گفته‌ام که چه نقشی دارد. او شرایطش را می‌داند؛ می‌داند که می‌توانست فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد اما من به او گفتم که برای ما مهم است. من می‌خواهم او آماده باشد و هر بار که می‌خواهیم به میدان برود، چه در ترکیب اصلی چه به عنوان بازیکن تعویضی از آمادگی لازم برخوردار باشد.»

دی‌ماریا یکی از چند بازیکنی است که امکان دارد در ماه ژانویه پارک‌د‌پرنس را ترک کند اما لوکاس مورا و حاتم بن‌عرفه در فهرست خروجی‌های باشگاه جلوتر از او قرار دارند و به درهای خروجی باشگاه نزدیک‌تر هستند. امری گفت شاید یک هافبک دفاعی جدید به تیمش اضافه شود تا از فشاری که روی تیاگو موتا وجود دارد بکاهد و اینکه هیچ بازیکنی جز لوکاس مورا و بن‌عرفه تقاضای خروج از باشگاه را نکرده‌اند.

امری ادامه داد: «ما در مورد این موضوع بحث کرده‌ایم اما شاید بهتر باشد که شما با آنترو مدیر ورزشی باشگاه صحبت کنید و او جواب‌های بهتری برای‌تان داشته باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز