خبرگزاری کار ایران

غفوری: مشکل گلزنی‌مان برطرف شده؛ زمان خوبی به مصاف نفت می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۸۶۹

مدافع استقلال تهران پس از برتری برابر ایرانجوان بوشهر در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: خداراشکر مشکل تهاجمی ما رفع شده و در هر بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وریا غفوری پس از صعود استقلال به 4 تیم برتر نیمه نهایی جام حذفی گفت: خداراشکر که با بازی خوب و منطقی نتیجه را کسب کردیم و با برتری مطمئنی داشتیم و به جمع چهار تیم راه پیدا کردیم.

وی ادامه داد: از نظر دفاعی به ثبات خوبی رسیده بودیم و کار هجومی موقعیت‌های ما کم تر تبدیل به گل می‌شد، الان خداراشکر این مشکل رفع شده و در هر بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کنیم.

مدافع استقلال رویارویی با صنعت نفت آبادان در نیمه نهایی اظهار داشت: به هر حال الان فصل خوبی برای بازی با صنعت نفت آبادان است و گرمای آنجای کاهش پیدا کرده، تیم صنعت نفت قابل احترام است و همه بازی‌ها برای ما مهم است. هیچ فرقی نمی‌کند که تیم لیگ برتری یا لیگ یکی باشد. با تمام توان جلو می‌رویم تا به فینال برسیم.

غفوری درباره پاس گلی که برای علی قربانی ارسال کرده بود، عنوان کرد: قربانی تمام تلاشش را برای گلزنی انجام می‌دهد و پاس من هم خوب بود تا تبدیل به گل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز