خبرگزاری کار ایران

خواسته کمالوند عملی شد؛ مدیرعامل صنعت نفت کناره گیری کرد!

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۹۲

چند ساعت پس از اظهارات تند فراز کمالوند درباره عملکرد مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان مدیرعامل این باشگاه رسما استعفا کرد.

به گزارش ایلنا، عصر امروز در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صنعت نفت آبادان با برتری برابر پرسپولیس تهران در ضربات پنالتی برای اولین بار به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسید اما فراز کمالوند خبر تلخی را به هواداران آبادانی داد.

کمالوند پس از برتری طلایی پوشان اعلام کرد که مدیران باشگاه قصد ندارند صنعت نفت نتایج موفق کسب کند و برای مثال مدیرعامل باشگاه موبایلش را خاموش کرده تا در این برهه بیخیال کمالوند و شاگردانش باشد. او همچنین گفته بود قصد ندارد با مدیران فعلی این باشگاه ادامه همکاری بدهد و قرار بود فردا صبح قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند.

اظهارات کمالوند موجب شد تا عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، در این باره بگوید: «به لحاظ جسمانی وضعیت خوبی ندارم، امروز پس از حضور درسازمان لیگ حالم بد شد و به بیمارستان رفتم. در بیمارستان با زدن سه سرم و آمپول سرپا شده و توانستم به زور بازی را تماشا کنم. بیماری ام جدی است و بنا بر دستور پزشکان درصورت باقی ماندن دراین پست که استرس زاست، خطر برایم وجود دارد.»

وی ادامه داد: «پس ازدیدار امروز تیم باشگاهم با پرسپولیس استعفای کتبی خود را تقدیم مسئولان تیم کرده و از این باشگاه به طور رسمی کناره گیری کردم. آخرین کارم برای این باشگاه حضور در سازمان لیگ و ثبت رسمی قرارداد طالب ریکانی بود که خوشبختانه این مهم انجام و او توانست برای صنعت نفت مقابل پرسپولیس به میدان برود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز