خبرگزاری کار ایران

کرار: حاضرم برای صنعت نفت مجانی بازی کنم/ پشت کمالوند هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۴۲۳

هافبک عراقی صنعت نفت درباره برد این تیم برابر پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جاسم کرار بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهارداشت: بازی خوبی انجام دادیم، ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم و توانستیم ۳ امتیاز را مقابل تیم خوب پرسپولیس کسب کنیم. خداراشکر هواداران نفت آبادان خوشحال شدند.

کرار در ادامه در خصوص استعفای کمالوند نیز گفت: نفت آبادان مثل خانه‌ای می‌ماند که همه ما در آن زندگی می‌کنیم. سرمربی تیم واقعاً به خاطر باشگاه با مدیران جنگید تا پولی به باشگاه تزریق شود تا ما با انرژی بهتری بازی کنیم. ما پشت مربی هستیم چرا که همیشه ما را حمایت کرده و به دنبال این بوده که مشکلات باشگاه حل شود. من نفت آبادان را دوست دارم چرا که عرب زبان هستم و حاضرم بدون پول برای این تیم بازی کنم ولی باشگاهم باید به ما بازیکنان احترام بگذارد ولی اول و آخر هرچه باشگاه بگوید چرا که ما تابع باشگاه هستیم.

وی درخصوص اینکه کمالوند بعد از استعفا گفت بازیکنان زیر و بم مشکلات باشگاه را می‌گویند، اظهار داشت: من درباره این موضوع صحبتی نمی‌کنم، به هر حال باشگاه مشکلات خاص خودش را دارد و همه مردم آبادان می‌دانند که این باشگاه چقدر مشکل دارد.

بازیکن عراقی نفت در خصوص داوری نیز گفت: به نظرم داوری عالی بود، باید به تصمیمات داور احترام گذاشت و اگر هم کاپیتان پرسپولیس در بعضی صحنه‌ها اعتراض می‌کرد به نظرم باید به نظر داور احترام گذاشت، پرسپولیس هم بهترین کاپیتان را دارد که باید به وی افتخار کند.

وی در پایان گفت: شما خبرنگاران به دنبال این هستید که من را همیشه با سئوال کردن به حاشیه ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز