خبرگزاری کار ایران

ارزش اولریش به اندازه طلای هم‌وزنش است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۷۷

یوپ هاینکس گفت که قیمت سون اولریش برابر با طلایی‌ است که هم‌وزن او باشد. این دروازه‌بان در آخرین لحظات بازی بایرن مونیخ با اشتوتگارت یک پنالتی گرفت و کمک کرد که تیمش بازی را ببرد.

به گزارش ایلنا، توماس مولر در دقیقه 79 تنها گل بازی را زد. بایرنی‌ها فرصت زدن گل‌های بیشتر را هم داشتند اما اشتوتگارت در آخرین ثانیه‌های مسابقه صاحب یک ضربه پنالتی شد و اولریش که مقابل تیم سابقش بازی می‌کرد، ضربه شادراک آکولو را مهار کرد.

هاینکس پس از بازی گفت: «از وقتی که برگشته‌ام، سون به‌طور مرتب دارد پیشرفت می‌کند. او تضمینی برای موفقیت ماست و حتی یک اشتباه هم نکرده که باعث گل خوردن ما شود. او احترام تیم را جلب کرده و پس از کار با تونی تاپالوویچ، مربی دروازه‌بان‌های ما حتی قوی‌تر هم شده است. او اعتماد به نفس خوبی دارد و نیازی به گفتن ندارد که به او باور دارم. او واکنش‌هایی عالی داشت. اگر بازیکنی اعتماد به نفس داشته باشد می‌توانید این را تشخیص دهید. چنین بازیکنی می‌تواند با تلاش بیشتر حتی از این هم بهتر شود. بی‌تردید این اتفاق برای اولریش افتاده است. او دروازه‌بان خیلی خوبی شده و در این مرحله که مانوئل نویر مصدوم است، او به اندازه طلای هم‌وزنش برای ما ارزش دارد.»

بایرن برای سومین بازی پیاپی یک بر صفر پیروز شد. هاینکس گفت: «تماشاگران بازی بسیار جذابی را دیدند. بازی محکم بود و دراماتیک و همه لوازم یک بازی برجسته را داشت. اشتوتگارت جوان، مشتاق و بااستعداد بود.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز