خبرگزاری کار ایران

اویس کردجهان:

اگر آنها استقلال تهران هستند؛ ما هم استقلال بوشهریم!

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۸۷

مدافع ایرانجوان بوشهر درباره رویارویی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: می‌شود گفت ما استقلال بوشهر هستیم و آنها استقلال شمال هستند. نمی‌گذاریم راحت بازی کنند و برنده شوند.

اویس کردجهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره بازی پیش رو برابر استقلال تهران گفت: صد در صد آماده این بازی هستیم و بازی بسیاری سختی داریم ولی فوتبال هیجانش به این است که هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

مدافع ایرانجوان ادامه داد: امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و از آبروی تیممان دفاع کنیم. شاید هم برنده شدیم چون هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ما در هشت بازی اول 4 امتیاز گرفتیم و در 9 بازی آخر 14 امتیاز کسب کردیم؛ بدشانس بودیم که نتایجمان اینطور رقم خورده و قطعا حریف آسانی برای استقلال نخواهیم بود.

کردجهان که بهترین گلزن ایرانجوان در لیگ دسته اول است، افزود: امیدواریم ضربه پنالتی و ایستگاهی به دست بیاوریم و من با گلزنی به استقلال و پیروزی در ورزشگاه آزادی، سورپرایز ویژه برای بوشهری‌ها داشته باشم.

مدافع ایرانجوان بوشهر درباره اینکه استقلال با وینفرد شفر تغییرات زیادی داشته، عنوان کرد: استقلال هم مانند ما در هفته‌های اول بد نتیجه گرفت و رفته رفته خوب شد. می‌شود گفت ما استقلال بوشهر هستیم و آنها استقلال شمال هستند. نمی‌گذاریم راحت بازی کنند و برنده شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز