خبرگزاری کار ایران

دیلی میرور فاش کرد؛

6 بازیکن در لیست خروجی منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۹۵۷

6 بازیکن منچستریونایتد به احتمال زیاد در زمستان این تیم را ترک می‌کنند.

به گزارش ایلنا، دیلی میرور در گزارشی عنوان کرد که ژوزه مورینیو قصد دارد بازیکنانی که کمتر مورد استفاده قرار گرفتند را در لیست خروجی زمستانی قرار بدهد.

هنریک میختاریان از نیمکت نشینی در یونایتد ناراحت است و دیلی میرور گفته که او در تابستان جایش را به مسوت اوزیل خواهد داد. مورینیو در این باره گفته بود: من فکر می‌کنم هر بازیکنی یک قانونی دارد.  اگر هر بازیکنی ناراحت است و پیشنهاد خوبی برای باشگاه باشد با او موافقت می‌کنیم؛ همانگونه که با ممفیس دپای و اشنایدرلین موافقت کردیم، هرگز نه نمی‌گویم.

هنریک میخیتاریان

هافبک ارمنی محمتمل ترین گزینه خروج زمستانی منچستریونایتد است و هیچ پیشنهادی در حال حاضر برای او وجود ندارد اما هفت بازی نیمکت نشینی او در 8بازی اخیر یونایند میخیتاریان را ناراحت کرده و او از اوضاع فعلی در اولدترافورد ناراضی است. مورینیو قصد دارد یک خرید شگفت انگیز در پست هنریک داشته باشد و مسوت اوزیل و آنتونیو گریزمان را در نظر دارد. فروش زمستانی این بازیکن نیمکت نشین در ماه ژانویه می‌تواند مبلغ اضافی را برای جذب اوزیل در تابستان آزاد کند.

6 بازیکن در لیست خروجی منچستریونایتد

 

لوک شاو

هواداران یونایتد عملکرد این بازیکن در بازی با زسکا مسکو و بورنموث را قابل قبول دانستند اما باشگاه هنوز قرارداد او را تمدید نکرده است. قرارداد شاو به صورت فنی در تابستان منقضی می‌شود اما بندی در تعهد او وجود دارد که یک سال به صورت خودکار قراردادش تمدید می‌شود و بعید به نظر می‌رسد که بتواند به صورت آزادانه در زمستان یونایتد را ترک کند. اشلی یانگ رقیب شاو در سمت چپ خط دفاع بوده و اکثر مسابقات را به میدان رفته؛ یونایتد در حال حاضر دنی رز از تاتنهام را برای تقویت دفاع در نظر دارد و به نظر می‌رسد او در ژانویه یا تابستان جمع شاگردان مورینیو را ترک کند.

6 بازیکن در لیست خروجی منچستریونایتد

 

متئو دارمیان

این بازیکن 28 ساله تنها 7 بازی در فصل جاری برای یونایتد انجام داده که تنها دوتای آن در لیگ انگلیس بوده و او که فصل گذشته برای حضور در ترکیب اصلی با دیلی بلیند را به عنوان رقیب خود می‌دید امسال با آنتونیو والنسیا رقابت دارد. بر خلاف میخیتاریان اوبا پیشنهاد مقدماتی از سوی آرسنال مواجه شده و همین احتمال خروج را افزایش می‌دهد.

6 بازیکن در لیست خروجی منچستریونایتد

 

دیلی بلیند

آخرین بازی این بازیکن در لیگ برتر به ماه آگوست بازمی‌گردد و از آن زمان تا به حال یک دقیقه بازی کرده است. او یک انتخاب غیرمنتظره در بازی برابر وستهام بود و از آن روز تا به حال به بازیکن جام تبدیل شده؛ یعنی تنها در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی در ترکیب قرار می‌گیرد. قرارداد بلیند همانند شاو در تابستان به پایان می‌رسد و یونایند آن را گسترش نداده است. اگرچه این بازیکن 4 بازی گذشته در لیست لیگ برتر قرار نگرفته به نظر می‌رسد آینده او تا تابستان در اولدترافورد روشن باشد.

6 بازیکن در لیست خروجی منچستریونایتد

 

اکسل توانزبه

شاید بتوان گفت مورینیو توانزبه را به عنوان جانشین اریک بیلی به خدمت نگرفته چون او در این پست   فیل جونز، کریس اسمالینگ، ویکتور لیندنف، مارکوس روجو و بلیند را در اختیار دارد. او که تا به امروز 108 دقیقه در ترکیب منچستر بازی کرده با قراردادی قرضی از این تیم جدا می‌شود. این بازیکن 20 سال در سه پست مختلف برای منچستر بازی کرد.

6 بازیکن در لیست خروجی منچستریونایتد

 

جیمز ویلسون

یکی از تصمیمات شگفت انگیز فصل، تصمیم مورینیو بود که جیمز ویلسون را در لیگ قهرمانان روانه میدان کرد. این بازیکن 22 ساله طی دوسال برای منچستر نتوانسته در پست مهاجم بازی کند با این وجود که 4 مهاجم قوی جلوتر از او حضور دارند. ویلسون با سران باشگاه درباره انتقال قرضی مذاکره کرده و در حال حاضر ریکاوری مصدومیت زانویش را پشت سر می‌گذارد.

6 بازیکن در لیست خروجی منچستریونایتد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز