خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال:

بازگشت گلر استقلال به تمرینات/ بیت‌سعید هنوز جدا از سایرین

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۲۱۶

مهاجم استقلال همچنان قادر به حضور در تمرینات گروهی نیست.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز اردوی 2 روزه خود را برای آماده سازی جهت دیدار با ایرانجوان و مسابقات نیم فصل را آغاز کرد. استقلالی ها ابتدا برای برگزاری تمرین صبح راهی ورزشگاه صنایع دفاع شده و قرار است برای استراحت راهی هتل شیان شوند.

* سیدرضا افتخاری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه جواد قراب در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و این دو نفر برای دقایقی با شفر صحبت کردند. وی قبل از پایان تمرین ورزشگاه صنایع دفاع را ترک کرد.

*فرشید اسماعیلی و جابر انصاری دو بازیکنی هستند که در تمرین امروز حضور نداشتند.این دو بازیکن به دلیل آسیب دیدگی در تمرین امروز غایب بودند.

*ارشیا بابازاده دروازه بان جوان استقلال که به خارج از کشور سفر کرده بود بعد از چند روز غیبت به تمرینات استقلال بازگشت.

*حسن بیت سعید در تمرین امروز اختصاصی کار کرد. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی جزئی نمی تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

*بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و دویدن به مدت ۱۵ دقیقه به پاسکاری ترکیبی مشغول شدند و پس از آن در قالب دو گروه به شوت زنی به سمت دروازه ها مشغول شدند. بخش دیگر تمرین استقلال، تلاش بازیکنان برای گلزنی در مقابل دروازه بود که شفر و ساناک بر آن نظارت داشتند. همچنین در پایان تمرین استقلالی ها در قالب دو تیم فوتبال درون تیمی بازی کردند.

بعد از پایان تمرین استقلالی ها برای صرف نهار و استراحت راهی هتل شیان خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ایرانجوان بوشهر خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز