خبرگزاری کار ایران

هافبک مغضوب پرسپولیسی به سپیدرود برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۳۸

بازیکن سپیدرود رشت که چندماه پیش رشت را ترک کرده بود به گفته مدیرعامل این باشگاه به تمرینات اضافه می‌شود.

به گزارش ایلنا، خریدهای علی نظرمحمدی در تابستان انتقادهای زیادی را به همراه داشت و تصمیم‌هایی که خودش عنوان کرده بود از روی ناچاری است در طی نیم فصل اول برای سپیدرود حواشی ایجاد کرد. محمد حسینی، مهرداد جماعتی، غلامرضا رضایی سه بازیکنی بودند که به تیم تازه لیگ برتر ملحق شدند و در حال حاضر در این تیم جایی ندارند. حسینی با دریافت رضایتنامه‌اش به گسترش فولاد برگشت؛ جماعتی از نیمکت نشینی با حضور بازیکنان جوان در ترکیب خسته شد و همانند رضایی که با برخورد نامناسب سرمربی وقت سپیدرود مواجه شده بود از رشت رفت.

بازیکن سابق پرسپولیس که اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب اضافه می‌شد پس از اشتباه در دربی گیلان که منجر به حذف سپیدرود از جام حذفی شد، با فحاشی بی امان هواداران و خشم آنها در ورزشگاه مواجه شد. غلامرضا رضایی همان شب مجبور شد تا چند ساعت بعد از بازی در ورزشگاه بماند و با لباس مبدل عضدی را ترک کند.

این بازیکن بیشتر از فحاشی هواداران از برخورد سرمربی سابق این تیم ناراحت بود و اینکه او به قول‌هایی که مطرح کرده بود عمل نکرد. رضایی پس از این ماجرا گیلان را ترک کرد و بعد از مدتی طبق حکم باشگاه سپیدرود توبیخ شد. با این اوصاف قرارداد رضایی با گذشت بیشتر از سه ماه از این ماجرا با سپیدرود فسخ نشده و او هنوز بازیکن این تیم است.

کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود، که پس از اخراج علی نظرمحمدی اولین جلسه تمرینی بازیکنان این تیم را روز گذشته با حضور کادرفنی جدید و معارفه امید روانخواه به عنوان سرمربی جدید برگزار کرد، قول داد به عنوان یک دلسوز اگر مالک این تیم باشد یا خیر، مشکلات را برطرف می‌کند و حتی رضایی را دوباره به تیم اضافه می‌کند. باید منتظر مذاکره بیات با این بازیکن و برنامه‌های او در نقل و انتقالات بود.

حالا نوبت جواب غلامرضایی است تا تکلیفش را مشخص کند؛ باید دید رضایی حاضر به بازگشت به رشت می‌شود تا با کادرفنی جدید سپیدرود همکاری کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز