خبرگزاری کار ایران

یک نفر ادعای گادوین منشا را به یاد او بیاورد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۸۱

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در فصل گذشته و با پیراهن پیکان مدعی شده بود کسب عنوان آقای گلی در تیم برانکو ایوانکوویچ کار آسانی است و به راحتی می‌توان آن را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، منشا گران‌ترین خرید پرسپولیس در این فصل تنها با دو گل زده به کار خود در نیم فصل پایان داد در حالی که بعد از هفته هفتم که طارمی محروم شد در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و دقایق زیادی در میدان بود.

اوایل فصل گفته می‌شد منشا برای هماهنگی با بقیه هافبک‌ها و مهاجم کنار دستی‌اش زمان می‌خواهد و به مرور بهتر خواهد شد اما نیم فصل به پایان رسید و غیر از یک نمایش خوب مقابل ذوب آهن که با گلزنی همراه شد دیگر بازی خوبی از او در لیگ برتر ندیدیم.

مدل بازی منشا انگار طوری است که یک مقدار دیر به توپ می‌رسد و بیشتر درگیر جنگ‌های فیزیکی برای رسیدن به توپ یا حمل توپ است. او خیلی کم در جای درست حضور دارد و در اندک مواردی هم که در موقعیت قرار می‌گیرد خیلی بد به توپ ضربه می‌زند.

منشا همواره با دروازه رقبا فاصله زیادی دارد و خیلی کم برای علیپور موقعیت‌سازی می‌کند و پاس‌های علیپور را هم بی اثر می‌گذارد.

با این حال ظاهرا تا زمانی که طارمی برنگردد برانکو و هواداران پرسپولیس باید به تغییر شرایط او امیدوار بمانند. منشا که در فصل گذشته و در زمانی که در کورس آقای گلی با مهدی طارمی قرار داشت مدعی شد که کسب عنوان آقای گلی با پیراهن پرسپولیس کار آسانی است و با توجه به موقعیت‌های فراوانی که این تیم به دست می‌آورد مطمئنا قادر خواهد بود رکوردی جالب از خود به جا بگذارد. اکنون یک نفر باید به مهاجم نیجریه‌ای که تنها دو گل در نیم فصل اول زده این ادعا را یادآوری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز