خبرگزاری کار ایران

مارسلو: حداکثر توانمان را برابر الجزیره به کار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۶۶۱

مدافع رئال مادرید پیش از رویارویی با الجزیره امارات در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان گفت: مطمئنم در بازی پیش رو همانند بازی‌های قبلی حداکثر توانمان را به کار می‌گیریم.

به گزارش ایلنا، طبق ادعای رسانه‌های اروپایی باشگاه رئال مادرید کپا آریزابالاگا را به عنوان سنگربانی جوان و آینده دار در تابستان جذب می‌کند و مارسلو، مداع چپ رئال، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الجزیره امارات در جام باشگاه‌های جهان گفت: من از ترکیب تیممان راضی هستم، ترکیبی که از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: من کسی نیستم که انتقال را نهایی کند اما رئال مادرید باید برترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد و هر بازیکن برتری که به تیم ما بیاید به او خوش آمد می‌گوییم.

مدافع برزیلی کهکشانی‌ها درباره رویارویی با الجزیره امارات در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان افزود: من می‌دانم که آنها تیمی با بازیکنان جوان هستند و همچنین می‌دانم که رومارینیو بهترین بازیکن آنهاست و چیز بیشتری از حریفمان نمی‌دانم.

همیشه بازی‌های پیش روی ما متفاوت است و تجربه ما بی معنی است. ما می‌دانیم که چگونه انگیزه کسب کنیم و برنده شویم؛ مطمئنم در بازی پیش رو همانند بازی‌های قبلی حداکثر توانمان را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز