خبرگزاری کار ایران

آتش بازی تراکتور با سربازهای جدید

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۵۵۲

شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری دوستانه خوش درخشیدند و با ۶ گل حریف خود را از پیش روی برداشتند.

به گزارش ایلنا، سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان پس از پشت سر گذاشتن‌ نیم‌فصل نخست لیگ برتر امروز در دیداری تدارکاتی به میدان رفتند. 

این دیدار که از ساعت ۱۴ امروز در کمپ اختصاصی باشگاه مقابل تیم مهدیه تبریز برگزار شد با ۶ گل به سود تراکتورسازی پایان یافت. 

گل‌محمدی در نیمه نخست با ترکیب فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه و فرزاد حاتمی تیمش را روانه زمین مسابقه کرد. 

این نیمه توسط سرخ‌پوشان به جهنمی برای تیم حریف تبدیل شد و تراکتور ۵ بار توسط محمدرضا مهدی زاده در دقیقه ۵، دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۳۰، محمد ایران‌پوریان در دقیقه ۳۲، امید عالیشاه در دقیقه ۳۴ و فرزاد حاتمی در دقیقه ۴۳ به گل دست یافت‌. 

در نیمه دوم گل‌محمدی بیشتر به جوان‌ها میدان داد و بازیکنانی چون مهدی محمدیان، عارف آغاسی، علی اسماعیلی، امیر اسدزاده، علی طاهران، رضا عبدی، محمدرضا آزادی و قائم اسلامی‌خواه بازیکن جدید تیم را به میدان فرستاد. 

در این نیمه نیز محمدرضا آزادی موفق شد یک بار دروازه تیم حریف را باز کند تا کار با نتیجه ۶ بر صفر پایان یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز