خبرگزاری کار ایران

شایعه در اصفهان؛

تماس سپاهان با مدافع تراکتوری

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۶۵

مسوولان باشگاه سپاهان با توجه به نتایج نه چندان خوبی که در لیگ برتر کسب کرده اند، قصد دارند تیم خود را در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت کنند و در این راستا دست روی چند ستاره لیگ برتری گذاشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سپاهان بعد از اینکه پیشنهاد معاوضه مهرداد محمدی با محمدرضا اخباری دروازه‌بان سایپا را به مسوولان تیم تهرانی داد، قصد دارد برای تقویت خط دفاع خود یک مدافع وسط باتجربه به خدمت بگیرد که گزینه اصلی آنها خالد شفیعی، مدافع شاغل در لیگ کره جنوبی است.

شفیعی ابتدای لیگ هفدهم بعد از جدایی از تراکتورسازی راهی کی لیگ کره جنوبی و تیم اف سی سئول شد اما بدشانسی‌هایی که در این کشور برایش پیش آمد، اجازه نداد بازی‌های زیادی برای تیم کره‌ای انجام بدهد. از قرارداد شفیعی با اف سی سئول کره جنوبی یک سال دیگر باقی مانده و در صورتی که او بخواهد به تیم دیگری برود، باید رضایت مسوولان این باشگاه را جلب کند. با این حال این روزها که خالد شفیعی برای استراحت به ایران سفر کرده و در کنار خانواده حضور دارد، مسوولان سپاهان با او تماس‌هایی را برقرار کرده و خواهان جذب این مدافع شده‌اند.

شفیعی که در اف سی سئول کمتر به میدان رفته علاقه مند است در آینده چنین اتفاقی برایش تکرار نشود. به همین خاطر قصد دارد بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی‌اش بگیرد؛ آینده‌ای که شاید برای او در سپاهان رقم بخورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز