خبرگزاری کار ایران

بیاتی نیا: باخت را تقصیر کسی نمی اندازم/ راه آهن نه پول دارد، نه امکات و نه زمین چمن

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۵۴

سرمربی راه آهن در نشست خبری پس از بازی با نساجی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، محسن بیاتی‌نیا پس از شکست ۲ بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: همه نیمکت‌نشینان را به رختکن فرستادم به داور گفتم خیالت راحت دیگر کسی را روی نیمکت ندارم. هفت دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم محاسبه کردند که ۱۵ دقیقه درگیری بود. کمک داوری که سمت تماشاگران ایستاده بود باید جو را آرام کند نه اینکه استرس بدهد. 

وی افزود: بازیکن جوان وقتی گلزنی می‌کند جوگیر می‌شود و  به سمت تماشاگران می‌رود. کار او اشتباه است ولی چرا داور کارت بی‌مورد می‌دهد. نمی‌خواهم باخت را تقصیر کسی بیندازم. خیلی دوستان فکر می‌کنند ما در راه‌آهن پول و امکانات داریم و نتیجه نمی‌گیریم هرکسی بهتر از من می‌تواند تیم را اداره کند بیاید تیم راه‌آهن را بگیرد. اما با این شرایطی که دارد می‌تواند کار کند بفرماید.

بیاتی‌نیا با اشاره به برخی رفتارهای مربیان خارج از گود وقتی می‌بینند دو سه مربی جوان در حال کار کردن هستند مدام می‌گویند من بیایم کار کنم. اگر می‌توانستی کار کنی ۲۰ سال پیش نتیجه می‌گرفتی. بگذارید کنار !زمانی من بیاتی‌نیا ۳۷ ساله بودم و بازی می‌کردم. فوتبال را کنار گذاشتم تا چند جوان جانشینم شوند. در مربیگری هم بگذارید جوانان بیایند اینقدر استرس به تیم ندهید این تیم هیچ چیزی ندارد، نه پول، امکانات و نه زمین چمن. سه نفر هستیم خودمان داریم کار می‌کنیم و پول می‌دهیم. پول شما هم اضافه است بیاید کار کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز