خبرگزاری کار ایران

۸بازیکن در لیست خروجی نفت قرار دارند؛

جهانیان: از استقلال پیشنهاد نداریم/ دو مهاجم خارجی به ما اضافه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۵۶

مالک باشگاه نفت تهران گفت: برای جذب عیسی آل کثیر از باشگاه استقلال تهران نامه‌ای به دست ما نرسیده و از رسانه‎‌ها این موضوع را مطلع شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند روز مانده به شروع بازار نقل و انتقالات زمستانی شایعاتی پیرامون خروج عیسی آل کثیر از نفت تهران و پیوستن او به استقلال تهران مطرح شد که مالک باشگاه نفت به این مسئله واکنش نشان داد.

حمیدرضا جهانیان درباره اینکه حمید درخشان، سرمربی نفت، خواهان معاوضه سجاد شهباززاده و آل کثیر شده، گفت: من از این موضوع مطلع نیستم و درخشان در این باره صحبتی با من انجام نداده است. آل کثیر هم فعلا به ما قرارداد دارد و اعلام نکرده که خواهان جدایی است. برای جذب عیسی آل کثیر از باشگاه استقلال تهران نامه‌ای به دست ما نرسیده و از رسانه‎‌ها این موضوع را مطلع شدیم.

وی ادامه داد: به هر حال اگر پیشنهادی وجود دارد باید به صورت رسمی ارائه شود و قطعا به آن فکر می‌کنیم.

جهانیان درباره اینکه در نقل و انتقالات بازیکن جذب می‌کند یا خیر، عنوان کرد: دو مهاجم خارجی جوان مذاکره کردیم و طی دو روز آینده در تمرینات شرکت خواهند کرد. بازیکنان حرفه‌ای هستند و در 26 بازی ملی و باشگاهی 25 گل به ثمر رسانده‌اند. این دو مهاجم 23 ساله می‌توانند روحیه جدیدی به تیم بدهند و نیم فصل دوم را بهتر آغاز کنیم.

مالک باشگاه نفت درخصوص اینکه چند بازیکن در لیست خروجی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: چند بازیکن هستند که خودم قصد نداشتم با تیم ادامه همکاری بدهند. به هر حال زمانی که مالکیت تیم را قبول کردم کادر بسته شده بود و برخی از بازیکنان از گذشته در تیم حضور داشتند. مجموعا تعداد آنها به 8بازیکن می‌رسد اما باید با آنها صحبت کنیم تا برای انتخاب تیم بعدی‌شان تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز