خبرگزاری کار ایران

با وجود تکذیب جدایی دروازه بان استقلال،

مهدی رحمتی، شرط معامله سایپا - سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۹۶

در مذاکرات سپاهان - سایپا برای جذب اخباری نام مهدی رحمتی به میان آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن طاهری، مدیرعامل سپاهان روز گذشته به تهران سفر کرد تا در مورد جذب محمدرضا اخباری، گلر سایپا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند و در صورت امکان این بازیکن را برای نیم فصل دوم تیمش جذب کند.

مسئولان سایپا جواب قطعی در مورد اخباری را منوط به نظر علی دایی می‌دانند و این در حالیست که گفته می‌شود سرمربی سایپا هنوز فهرست ورودی و خروجی تیمش را مشخص نکرده و تصمیمی در مورد اخباری نگرفته است.

آخرین خبرها در این مورد حاکی از آن است که دایی همانطور که پیش از این گفته شده بود نسبت به جذب مهدی رحمتی علاقه‌مند است و در صورتی که گلر استقلال جذب این تیم شود مشکلی با جدایی اخباری نخواهد داشت.

با این وجود روز گذشته مدیرعامل استقلال در صحبت‌هایش جدایی رحمتی را تکذیب کرد و با توجه به شرایط هم بعید به نظر می‌رسد گلر استقلال از این تیم جدا شود و به سایپا بپیوندد، هر چند رابطه خوب او و دایی هر چیزی را ممکن می‌کند.

به هر صورت اخباری از شرایط خودش در سایپا ناراضی است و با توجه به اینکه در سال منتهی به جام جهانی هستیم، او دوست ندارد شانس حضور در تیم ملی را با نیمکت نشینی در سایپا از دست بدهد و اصرار به جدایی دارد و با وجود اینکه جذب رحمتی برای سایپا ماموریت دشواری است باید دید در نهایت مذاکره با سپاهان به کجا ختم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز