خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: عربستانی ها بهانه تراشی می کنند/ در دوره های بالاتر ممکن است به آنها بخوریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۶۹

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از جلسه مدیران آسیایی با تاج صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی در جمع خبرنگاران درباره جلسه با مهدی تاج اظهار داشت: جلسه‌ای برای بررسی اتفاقات اخیر برگزار شد. تناقضی برای میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در گفتار وجود دارد که در جلسه امروز تاج و کفاشیان و سایر مسئولانی که در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند آخرین جزئیات را به 4 باشگاه ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا توضیح دادند. 

وی در ادامه افزود: اتفاقاتی که رخ داده این است که کمیته مسابقات با اکثریت مطلق آرا رای گیری‌ و مصوب کرده است که مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود. این تصمیم کمیته مسابقات در کمیته اجرایی مصوب و اعلام شد. در این دوره حریف عربستانی در گروه پرسپولیس نیست، اما برای دوره‌های بالاتر امکان دارد نماینده این کشور با پرسپولیس روبرو شود. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من کنفدراسیون فوتبال آسیا باید روح و منشور المپیک و فیفا را رعایت و عدالت را برقرار کند که قطعاً اینگونه هم خواهد شد، چون در مراحل اولیه این اتفاق رخ داده است. حالا دلایل عربستان چه هست  که از این موضوع امتناع می‌کند باید روشن شود. ایران جز امن‌ترین کشورها است که این موضوع را نشان داده‌ایم. آنها بهانه‌تراشی می‌کنند، اما ما منتظر اعلام خبر نهایی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز