خبرگزاری کار ایران

نتایج دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ کاراته

دانشگاه آزاد صدرنشین سوپر لیگ باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۷۷۸

دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 3 پیروزی دیگر در هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور همچنان صدرنشینی خود در جدول رده بندی را حفظ کرد.

به گزارش ایلنا، هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور امروز (جمعه 17 آذر ماه) در سالن مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 3 پیروزی در این هفته با 21 امتیاز صدر نشین باقی ماند. مناطق نفت خیز جنوب با 18 امتیاز به رده دوم صعود کرد و و تیم پاس قوامین با 15 امتیاز تیمی و 132 امتیاز انفرادی در مکان سوم قرار گرفت. تیم بیمه تعاون هم با یک بازی کمتر با 15 امتیاز تیمی و 122 امتیاز انفرادی در رده چهارم ایستاد.

تیم های رعد پدافند خاتم الانبیا(ص)، گوجوریو سی واکای تهران، نارین صنعت آریا، آوای رزم، داتیس کاراته رشت و گوجوریو سی واکای سنندج به ترتیب در رده های پنجم تا دهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانشگاه آزاد در نخستین دیدار تیم پاس قوامین را 26 بر 3 مغلوب کرد و در مهمترین و حساس ترین دیدار هفته، مقابل تیم بیمه تعاون با نتیجه 19 بر 10 به برتری رسید. دانشگاه آزاد در سومین دیدار هم با نتیجه 26 بر 3 تیم رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) را شکست داد.

مناطق نفت خیز جنوب 26 بر 3 نارین صنعت آریا را مغلوب کرد. سپس با نتیجه 20 بر 9 رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) را برد و در ادامه موفق شد 17 بر 9 پاس قوامین را شکست دهد.

رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) 17 بر 12 مقابل آوای رزم به برتری رسید. گوجوریو سی واکای تهران 29 بر صفر مقابل گوجوریو سی واکای سنندج پیروز شد و در ادامه 23 بر 6 نارین صنعت آریا را مغلوب کرد. پاس قوامین 29 بر صفر گوجوریو سی واکای سنندج را شکست داد. آوای رزم مقابل بیمه تعاون 27 بر 2 شکست خورد. گوجوریو سی واکای سنندج مقابل تیم نارین صنعت آریا با نتیجه 26 بر 3 شکست خورد. تیم داتیس کاراته رشت این هفته استراحت داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز