خبرگزاری کار ایران

سفر سران فوتبال سعودی به AFC برای رایزنی در پرونده بازی در زمین بی‌طرف

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۵۹۵

سران فوتبال عربستان صعودی دست از تلاش برای بازی مقابل نمایندگان ایران و قطر در زمین بی‌طرف بر نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، سایت عاجل عربستان سعودی نوشت:  حافظ المدلج عربستانی که سابقاً ریاست کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده داشت تاکید کرد که سران فوتبال عربستان با حضور در مقر AFC در مالزی دلایل لزوم بازی با تیم‌های قطری در زمین بی‌طرف را در فصل آینده لیگ قهرمانان شرح می‌دهند.

فدراسیون فوتبال عربستان سعودی پس از اعلام دبیرکل کنفدراسیون فوتبال مبنی بر لغو بازی در زمین بی‌طرف در سال 2018 میلادی به استثنای رویارویی تیم‌های عربستانی و ایرانی به این تصمیم اعتراض کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان نیز ارسال درخواست اعتراضی به کنفدراسیون فوتبال آسیا را تایید کرده و گفته بود که آنها قطعا برنده پرونده بازی در زمین بی‌طرف خواهند شد.

عربستان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا 2 نماینده دارد که تیم‌های الهلال و الاهلی هستند. الهلال در گروه D رقابت‌ها با تیم‌های الریان قطر و استقلال تهران و برنده نبرد تیم‌های العین امارات و الملکیه بحرین مواجه خواهد شد. تیم الاهلی نیز در گروه A  با تیم‌های الجزیره امارات، تراکتورسازی تبریز و برنده بازی تیم‌های الغرافه قطر و پاختاکور ازبکستان بازی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز