خبرگزاری کار ایران

هم گروهی های پرسپولیس در چه وضعیتی هستند؟/ رقیب اصلی پرسپولیس السد نیست!

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۲۳۰

هم گروهی های پرسپولیس نبتا در لیگ های داخلی شان شرایط خوبی دارند.

به گزارش ایلنا، ساعتی قبل در کوالالامپور مالزی مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و پرسپولیس ایران در گروه سوم با تیمهای الوصل امارات، السد قطر و برنده دیدار تیمهای نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن روبرو خواهد شد.

سرخپوشان تهرانی مقابل تیمهایی صف آرایی می کنند که در لیگ های داخلی خود جایگاه خوبی را دارند. تیم الوصل در لیگ امارت با 22 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به العین در صدر جدول قرار دارد.

در لیگ ستارگان قطر تیم السد با ژاوی و پورعلی گنجی هم اکنون با 24 امتیاز و با فاصله 4 امتیازی نسبت به الدوحیل در رده سوم جای گرفته است و شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

نسف قارشی هم با وجود اینکه یک هفته به پایان رقابت های لیگ برتر این کشور باقی مانده است با 62 امتیاز به مقام دوم دست پیدا کرده است. 

دیگر تیمی که ممکن است با تیم برانکو هم گروه شود تیم الفیصلی اردن است. تیمی که در لیگ اردن و تا پایان نیم فصل اول با 19 امتیاز در رده چهارم جدول 12 تیمی این کشور قرار دارد و با صدر جدول فاصله 5 امتیازی دارد.

این در حالی است که پرسپولیس هم اکنون تیم صدرنشین فوتبال ایران و قهرمان نیم فصل اول به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز