خبرگزاری کار ایران

بازگشت ولبک بعد از مصدومیت استثنایی بود

ونگر: نمی‌دانم چرا الننی اخراج شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۹۷

​آرسن ونگر پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش در خانه برابر ساوتهمپتون از ناجی توپچی‌ها، دنی ولبک که در بازگشتش به میادین پس از مصدومیتی طولانی دو گل به ثمر رساند، تمجیدی خاص انجام داد و بازگشت این مهاجم انگلیسی را استثنایی دانست.

به گزارش ایلنا، ولبک در دقیقه 81 بازی با ضربه سر گل برتری تیمش را به ثمر رساند و به همین دلیل به طور ویژه در کانون توجه قرار گرفت. این دومین باری بود که ولبک در سه بازی آخرش به‌عنوان بازیکن ترکیب اصلی خودش را دو گله می‌کرد و این در حالی است که او به تازگی از بند مصدومیتی طولانی مدت از ناحیه زانو رهایی یافته است.

ونگر در تمجید از ولبک گفت: «وضعیت دنی ولبک بهتر و مدتی است که او تند و تیز‌تر شده است و کم‌کم دارد به روزهای اوجش برمی‌گردد. من به شخصه برای او بسیار خوشحالم چون این پسر روزهای سختی را سپری کرد. من شاهد بودم که در آن مدت چه رفتاری داشت و چطور با آن اوقات سخت کنار آمد. پس الان لیاقت تمام موفقیت‌هایی که کسب می‌کند را دارد. مطمئناً او برای تأسف خوردن بابت مدتی که به خاطر مصدومیت خانه‌نشین بود حق دارد و اینکه فکر کند یک کوه بسیار بزرگ پیش رویش قرار دارد که باید از آن صعود کند. او اول از ناحیه زانوی راست، بعد زانوی چپ مصدوم شد و یک سال درگیر مصدومیت‌های مختلف بود و سختکوشی‌اش به چشم کسی نمی‌آ‌مد. مردم می‌پرسیدند که ولبک بالاخره چه زمانی برمی‌گردد، آیا اصلا برگشتنی هست؟ تحمل این وضعیت برای هر ورزشکاری سخت است. به عقیده من کاری که ولبک انجام داد، استثنایی بود.»

ونگر در ادامه به صحنه جنجالی بازی، درگیری بازیکنان دو تیم که منجر به اخراج جک استفانس از ساوتهمپتون و محمد الننی از آرسنال شد، اشاره داشت و گفت تعجب می‌کند که چرا داور بازیکن تیم او را اخراج کرد. استفنز در ابتدا به خاطر هل دادن جک ویلشر، بال آرسنال اخراج شد و در ادامه الننی که در دفاع از هم‌تیمی‌اش با استفنز درگیر شده بود هم کارت قرمز گرفت.

سرمربی فرانسوی آرسنال با اعلام اینکه امکان دارد باشگاه در اعتراض به کارت قرمز الننی از کمیته استیناف اتحادیه فوتبال انگلیس فرجام‌خواهی ‌کند، درباره این موضوع گفت: «از اخراج الننی کمی تعجب کردم چون او بازیکن آرامی است و با کسی درگیر نمی‌شود. نمی‌دانم که آیا او به صورت بازیکن حریف ضربه‌ای زده است یا نه. اگر حتی این کار را انجام داده باشد، هم احتمال دارد تصادفی بوده باشد. فردا باید فیلم این صحنه را ببینم و اینکه آیا می‌توانیم نسبت به کارت قرمزی که به او داده شده است، اعتراض کنیم یا نه. نمی‌دانم.»

ونگر در ادامه از خانه‌نشینی دو هفته‌ای هافبک ارمنستانی تیمش هنریک مخیتاریان به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو خبر داد.

او درباره بازیکن پیشین منچستریونایتد که در پیروزی 4 بر یک پنج‌شنبه هفته گذشته توپچی‌ها برابر زسکا مسکو مصدوم شد، گفت: «مخیتاریان از ناحیه زانو آسیب دیده است. او قطعاً سه بازی بعدی ما را از دست می‌دهد اما هنوز هم امکان دارد که به بازی‌های پایانی‌مان در این فصل برسد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز