خبرگزاری کار ایران

افشاگری بزرگ مارکا؛

جزئیات دقیق پیشنهاد نجومی منچسترسیتی به لیونل مسی

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۹۵۳

نشریه اسپانیایی مارکا جزئیات پیشنهاد تابستانی به لیونل مسی را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در تابستان امسال با پیشنهاد نجومی 100 میلیون یورویی منچسترسیتی به اضافه دستمزد سالانه 50 میلیون یورو مواجه شده بود. این پیشنهاد به طور مستقیم توسط شیخ منصور، مالک باشگاه انگلیسی، بدون دخالت هر عامل یا واسطه‌ای، صورت گرفت و رئیس بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو، از این موضوع جزئیات کمی را در اختیار داشت.

این پیشنهاد باورنکردنی به هیچ وجه شایعه نبود و منچسترسیتی بدون رابطه‌ای که بین مسی و پپ گواردیولا وجود دارد حاضر بود هر هزینه‌ای را برای این انتقال پرداخت کند چون مسی در آخرین سال قراردادش حضور داشت و موضوع یا حالا یا هرگز برای مالک میلیاردر منچسترسیتی آشکار بود. باشگاه بارسلونا هم که از این موضوع آگاه شد تصمیم گرفت تا دستمزدی شبیه به پیشنهاد سیتی برای مسی لحاظ کند.

پیوستن نیمار به پارس سن ژرمن او را به گرانقیمت ترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل کرد اما این ماجرا تا زمان امضای قرارداد جدید مسی با بارسلونا صحت داشت. در قرارداد جدید مسی سه گزینه وجود دارد. یکی برای خیریه، یکی برای حقوق تصویر او، و یکی برای حقوق اولیه او که با 50 میلیون یورو در سال تا سال 2021 تصمین شده است.

یک قرارداد جزئی با مسی در تاریخ 5 ژولای 2017 امضا شد و باشگاه هم از طریق توئیترش آن را منتشر کرد. پس از این اقدام برنامه صندلی رایگان در شبکه 3 اسپانیا گزارشی از توافق جدید ستاره کاتالان‌ها پخش کرد. پدر مسی به جای فرزندش این توافق که شامل حقوق سالانه 30 میلیون یورو و بند فسخ قرارداد 300 میلیون یورو بود را امضا کرده بود. چند روز پس از این توافق بود که نیمار با قیمتی نجومی بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد و این مسئولان باشگاه را به تکاپو انداخت. قرارداد اولیه مسی اکنون در موزه نیوکمپ قرار دارد.

مسی با وجود پیشنهاد باورنکردنی منچسترسیتی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و به مرد اول این باشگاه تبدیل شود. او همچنان به دنبال جاطلبی و رکورد زدن است و از زندگی در این باشگاه راضی است. قرارداد جدیدی که مسی با بارسلونا چند هفته پیش امضا کرد تا پایان 2021 اعتبار دارد و بند قرارداد او نیز 700 میلیون یورو برآورد شده تا هیچ میلیاردری فعلا قصد مذاکره با او برای تیم مورد علاقه‌اش را نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز