خبرگزاری کار ایران

رکورد مسی در خطر قرار گرفت؛

فرصت بزرگ برای تاریخ سازی رونالدو و نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۸۸۳

بعد از اینکه نیمار و رونالدو در پنج بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 17-2018 گلزنی کردند رکورد نزدیکی را پیش رویشان می‌بینند.

به گزارش ایلنا، در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اگر کریستیانو رونالدو در بازی برابر بورسیا دورتموند و نیمار برابر بایر مونیخ موفق به گلزنی شوند، آنها تبدیل به اولین بازیکنانی خواهند شد که موفق به ثبت چنین شاهکاری شده‌اند و در شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان گلزنی می‌کنند.

هیچ بازیکنی تاکنون در رقابت لیگ قهرمانان اروپا، به رغم گذشتۀ مشهورش، موفق به ثبت چنین رکوردی نشده و رونالدو در این فصل از رقابت‌ها 8 گل زده در حالیکه گرانقیمت ترین بازیکن جهان 6گل وارد دروازه حریفان پاری سن ژرمن کرده است.

صعود رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی شده و احتمالا این دو تیم در مرحله پلی آف با یکدیگر رو به رو شوند. پارس سن ژرمن در مرحله گروهی 24گل زده و در حال حاضر بهترین آمار را در اختیار دارد.

فردا فرصت بزرگتری هم در اختیار ستاره رئال مادرید قرار دارد. رونالدو اگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بیشتر از دو بار دروازه دورتموند را باز کند او نه تنها به رکوردی جدیدی دست پیدا می‌کند بلکه به رکورد گلزنی مسی در لیگ قهرمانان برسد البته باید دید مسی در بازی امشب مقابل اسپورتینگ لیسبون چه عملکردی را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز