خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای رئال مادرید؛ کاسمیرو به ال کلاسیکو می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۴۷

رئال مادرید در دیدار حساس هفته آینده برابر سویا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کاسمیرو را در اختیار ندارد چون این هافبک برزیلی مقابل اتلتیک بیلبائو پنجمین کارت زرد خود را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، کاسمیرو 25 ساله البته به بازی دوم دی مقابل بارسلونا می‌رسد. اگر در سن‌مامس کارت زرد نمی‌گرفت این خطر وجود داشت که ال کلاسیکو را از دست بدهد. دنی کارواخال هم کارت زرد پنجم خود را گرفت و به همراه سرخیو راموس که اخراج شد، دو غایب دیگر رئال مقابل سویا هستند.

کاسمیرو بعد از تساوی بدون گل رئال مادرید با اتلتیک بیلبائو از بدشانسی تیمش گله کرد اما گفت اگر رئال به همین شیوه ادامه دهد، گلزنی هم شروع می‌شود: «فرصت داشتیم فاصله‌مان را با صدر جدول کم کنیم و بازی خوبی هم انجام دادیم، فرصت‌های زیادی داشتیم اما فوتبال همین است و توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود اما وقتی گلزنی ما شروع شود، متوقف نمی‌شود بنابراین باید به تلاشمان ادامه دهیم.»

182 روز بعد از فینال لیگ قهرمانان در کاردیف، رئال برای نخستین بار با همان ترکیب بازی کرد و کاسمیرو گفت: «ما تیم خیلی خوبی داریم و این را در این بازی نشان دادیم. سن‌مامس زمین سختی برای بازی است اما در کل بر بازی مسلط بودیم به جز پنج دقیقه آخر(یعنی بعد از اخراج سرخیو راموس).»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز