خبرگزاری کار ایران

ایمان موسوی در گفت و گو با ایلنا:

باشگاه ذوب آهن دو ماه از من خبر ندارد/ گل می‌زدم اما در چشم نبودم/هر وقت حرف زدم ضرر کردم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۲۸

موسوی افزود: در این مدت اصلا صحبتی با قلعه‌نویی نکردم و فکر می‌کنم شاید ایشان اتفاقات را در جریان نباشد

ایمان موسوی مهاجم ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار داشت: دو ماه است که در تمرینات ذوب‌آهن نیستم و شرایطی پیش آمد که فعلا خودم مشغول انجام تمرینات اختصاصی هستم.

وی ادامه داد: در مدتی که در ذوب‌آهن بودم یک دقیقه هم بازی نکردم البته من یک سال دیگر قرارداد دارم اما صلاحدید باشگاه این بود که من نباشم.

موسوی افزود: در این مدت اصلا صحبتی با قلعه‌نویی نکردم و فکر می‌کنم شاید ایشان اتفاقات را در جریان نباشد و نداند که بر من در این چند وقت چه گذشته است.

مهاجم ذوب‌آهن در خصوص اینکه قبول دارد تصمیمش برای رفتن به ذوب‌آهن اشتباه بوده است خاطرنشان کرد: هیچ وقت نمی‌گویم اشتباه کردم چون هر کس دیگری جای من بود همین تصمیم را می‌گرفت. من قبل از اینکه به ذوب‌آهن بروم زمان علی کریمی در ابتدای فصل در نفت تهران بودم و در تمام بازی‌های دوستانه این تیم گلزنی کردم. اما بعد از آمدن درخشان به این تیم ایشان 90 درصد بازیکنانی را که زمان علی کریمی به نفت آمده بودند را کنار گذاشت. از آنجا با پیگیری‌هایی که مسوولان نساجی داشتند به این تیم رفتم و با آنها قرارداد داخلی بستم اما وقتی که پیشنهاد ذوب‌‌آهن آمد به خودم گفتم بهترین فرصت است که بعد از چند سال دوری از صف اول فوتبال در ذوب‌آهن می‌توانم خودم را نشان دهم.

موسوی درباره اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند به خاطر عملکرد ضعیفش نباید به ذوب‌آهن می‌رفت، افزود: من عملکرد ضعیفی نداشتم زمانی که از استقلال جدا شدم به گسترش فولاد تبریز رفتم و هفت گل سه امتیازی زدم از آنجا به فولاد رفتم که به دلایلی بعد از چند هفته جدا شدم سپس به سیاه‌جامگان رفتم که با فرهاد کاظمی توانستیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. از آنجا به اکسین البرز رفتم که گل هم زیاد زدم اما هیچ‌کس نمی‌دید و به دلیل اینکه زیاد در چشم نبودم کسی از من خبر نداشت.

وی ادامه داد: قبول دارم در این مدت انتخاب‌های درستی نداشتم و الان هم نمی‌خواهم درباره چیزی صحبت کنم چون هر وقت مصاحبه کردم همیشه ضرر کردم به همین دلیل بیشتر از این نمی‌خواهم صحبتی را عنوان کنم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز