خبرگزاری کار ایران

در رقابت‌های قهرمانی جهان؛

کیانوش رستمی امشب روی تخته می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۰۵۲

کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی در وزن ۸۵ کیلوگرم برای کسب افتخاری دیگر در رقابت‌های قهرمانی جهان امشب به روی تخته می‌رود.

به گزارش ایلنا، کیانوش رستمی با وجود آسیب دیدگی و با دعای مردم امشب روی تخته می رود، رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۷ جهان، امروز (یکشنبه ۱۲ آذرماه) از ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه ظهر به وقت آناهیم آمریکا (ساعت ۲۳ و ۲۵ دقیقه شب به وقت تهران) روی تخته می‌روند.
کیانوش رستمی رکورد دار و قهرمان المپیک سعی دارد امشب در رقابت‌های جهانی آناهیم در وزن ۸۵ کیلوگرم به چهارمین مدال جهانی خود دست یابد.
کیانوش رستمی رکورد دار جهان و دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو در آخرین روز‌های تمرین خود در سالن مسابقه دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانوی پای چپ شد، ولی با این حال ملی پوش کرمانشاهی برای گرفتن چهارمین مدال جهانی خود را آماده می‌کند.
مهمترین مدال‌های رستمی در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک به شرح زیر است:
مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو: حرکت یکضرب ۱۷۹ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۲۱۷ کیلوگرم و مجموع ۳۹۶ کیلوگرم (رکورد دار کنونی جهان در مجموع است)
مدال طلای رقابت‌های جام فجر در تهران: حرکت یکضرب ۱۷۵ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۲۲۰ کیلوگرم و مجموع ۳۹۵ کیلوگرم (۲ کیلوگرم رکورد دنیا را ارتقاء داد)
مدال نقره مسابقات قهرمانی ۲۰۱۵ جهان در هیوستون: حرکت یکضرب ۱۷۳ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۲۱۴ کیلوگرم و مجموع ۳۸۷ کیلوگرم
مدال طلای مسابقات قهرمانی ۲۰۱۴ جهان در آلماتی: حرکت یکضرب ۱۷۸ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۲۱۳ کیلوگرم و مجموع ۳۹۱ کیلوگرم
مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون: حرکت یکضرب ۱۷۲ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۲۰۸ کیلوگرم و مجموع ۳۸۰ کیلوگرم
مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن: حرکت یکضرب ۱۷۱ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۲۰۹ کیلوگرم و مجموع ۳۸۰ کیلوگرم
مدال طلای مسابقات قهرمانی ۲۰۱۱ جهان در پاریس: حرکت یکضرب ۱۷۳ کیلوگرم، حرکت دوضرب ۲۰۹ کیلوگرم و مجموع ۳۸۲ کیلوگرم
محسن بیرانوند سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص آخرین وضعیت کیانوش رستمی گفت: مصدومیت رستمی از گذشته با او بوده است و جای نگرانی وجود ندارد، او می‌تواند امشب مسابقه بدهد.
در استارت لیست نهایی این وزن، کیانوش رستمی به همراه "پرز مندز" از شیلی با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم در صدر قرار دارند. "کریستوف مسیج" از لهستان با رکورد ورودی ۳۶۷ کیلوگرم در رده بعدی جای دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز