خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی دختران تکواندوکار برای حضور در گرند اِسلم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۰۰۲

دختران کشورمان موفق شدند سهمیه حضور در نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم را به نام خود ثبت کنند

به گزارش ایلنا نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین‌های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.
دختران کشورمان که توسط ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن 67+ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه حضور در این دوره از رقابت ها شدند از امروز (یکشنبه) تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز می کنند.
با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندو، فاطمه مداحی، طیبه پارسا، مهسا پورمیرزا و فاطمه مصطفایی نیز در این اردو حضور دارند.
هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.
گفتنی است، مسابقات گرنداِسلم در 5 سری به میزبانی "ووشی" چین برگزار می‌گردد. سری اول 9 دی‌ماه (وزن 80- کیلوگرم مردان و 67+ کیلوگرم زنان)، سری دوم 16 دی‌ماه (وزن 68- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان)، سری سوم 23 دی‌ماه (وزن 80+ کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان)، سری چهارم 30 دی‌ماه (وزن 58- کیلوگرم مردان و57- کیلوگرم زنان) و سری پنجم که به صورت تیمی برگزار می‌شود 7 بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز