خبرگزاری کار ایران

عنایتی :خدا عاقبت ما را با این دعواها به خیر کند/ با جباری تماس گرفتم تا بیاید

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۰۶

عنایتی در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی 2018 گفت: همه در این‌باره صحبت کردند فکر می‌کنم قرعه بسیار سختی برایمان به وجود آمد و با همین قرعه سخت می‌توانیم نشان دهیم که پیشرفت کرده‌ایم

رضا عنایتی سرمربی مشکی‌پوشان در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص باخت تیمش مقابل پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: ما عملکرد خوبی مقابل پدیده داشتیم فقط کمی بدشانس بودیم البته من برای این دیدار فقط 13 بازیکن در اختیار داشتم که چهارتای آن هم زیر 20 سال بودند. دنبال توجیه نیستم برای بازی اول امیدوارکننده بود تلاش می‌کنیم در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

عنایتی در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی 2018 ادامه داد: همه در این‌باره صحبت کردند فکر می‌کنم قرعه بسیار سختی برایمان به وجود آمد و با همین قرعه سخت می‌توانیم نشان دهیم که پیشرفت کرده‌ایم. می‌توانیم در این سطح از مسابقات خودمان را محک بزنیم و بازیکنان باید در همین بازی‌ها سطح توانایی‌های خود را بروز دهند.

وی ادامه داد: پیش از شروع مسابقات به دنبال قرعه راحت بودیم اما الان با این قرعه دیگر حتی اگر از گروه هم صعود نکنیم زیاد مهم نیست چون با تیم‌های سخت همگروه هستیم و شرایط برای ثابت کردن فوتبال ایران مهیا شده.

وی درباره اینکه به نظرش تیم ملی می‌تواند از این گروه صعود کند یا خیر خاطرنشان کرد: با این تفاصیل بعید به نظر می‌رسد چون واقعا باید واقع‌پذیر باشیم.

سرمربی مشکی‌پوشان در خصوص همگروهی با مراکش و اینکه خیلی‌ها معتقدند حریف آسانی برای تیم ملی به شمار می‌رود بیان داشت: نسبت به دو تیم دیگر آسان‌تر است اما همین مراکش هم در گذشته نشان داده تیم بسیار خوبی است و بازیکنان سختکوشی دارد.

عنایتی درباره اختلاف‌های بین کی‌روش و تاج اذعان داشت: خدا عاقبت فوتبال ما را با این دعواها به خیر کند. کی می‌خواهد این دعواهای الکی تمام شود خدا می‌داند.

عنایتی درخصوص شایعه دعوای مرزبان و مدیرعامل سیاه‌جامگان ادامه داد: ما را وارد این مسائل نکنید من از حاشیه متنفرم این اتفاقات را بهتر است از خودِ مدیرعامل تیم بپرسید.

وی درباره اینکه آیا در سیاه‌جامگان خواهد ماند یا خیر، افزود: ما یک بازی حساس مقابل پارس جم داریم بعد از آن یک جلسه با مدیریت خواهیم داشت و سپس در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

عنایتی در پایان درخصوص شایعه حضور مجتبی جباری در مشکی‌پوشان گفت: من خودم با مجتبی صحبت کردم از او خواستم که به تیم ما بیاید که البته او پاسخ قطعی در این‌باره نداد. هفته آینده دوباره با او تماس خواهم گرفت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز