خبرگزاری کار ایران

از چیزی نمی‌ترسم؛

آزمون: جوک ساختن برای قرعه ایران در جام جهانی زشت است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۹۱

مهاجم ملی پوش روبین کازان روسیه درباره قرعه ایران در جام جهانی روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، مهاجم تیم ملی ایران پس از شکست یک بر صفر روبین کازان مقابل لوکوموتیو مسکو در لیگ برتر روسیه گفت: بازی خیلی خوبی را شروع کردیم، اما مثل ۷، ۸ بازی اخیر با اینکه بازی دست ماست، دقایق آخر گل می‌خوریم. آنها یکی دو موقعیت خوب داشتند و شرایط ما بهتر بود اما بعد از ۱۰ نفره شدن کار ما سخت شد. من همیشه بدشانس هستم و چند بازی این اتفاق افتاده که توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. باید تمریناتم را ادامه بدهم و تلاشم را بیشتر کنم.

آزمون درباره همگروه شدن ایران در جام جهانی با اسپانیا، پرتغال و مراکش اظهار داشت: قرعه سختی است، نه فقط برای ایران بلکه برای همه تیم‌های گروه سخت است. ما نا امید نیستیم و امیدوارم مردم حمایت کنند. ما برای آنها و شادی‌شان بازی می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره واکنش مردم ایران به قرعه شاگردان کارلوس کی روش گفت: ما با تیم روستوف بایرن مونیخ را بردیم و سه گل به این تیم زدیم. اتلتیکو مادرید تا دقیقه ۹۴ نتوانسته بود به ما گل بزند. ما نیاز به حمایت مردم داریم و از آنها انرژی مثبت می‌خواهیم.

آزمون درباره علاقه مردم ایران به گلزنی‌های او عنوان کرد: من هم مردم را خیلی دوست دارم. هر کاری می‌کنم برای خوشحالی آنهاست. امیدوارم آنها از تیم ملی حمایت کنند.

مهاجم روبین کازان درخصوص حمله کاربران ایرانی به صفحه شخصی کافو گفت: به خیلی مسائل کاری ندارم، اما از وقتی قرعه کشی جام جهانی انجام شد مردم شروع به جوک ساختن کردند و این کار زشت است. زیر پست کافو فحاشی می‌کنند. این کار زشت است. ما می‌گوییم فرهنگ چند هزار ساله داریم، اما این کارها زشت است و باید این مسائل را هم در فزهنگ‌مان رعایت کنیم.

آزمون درباره رویارویی با ستاره‌های مطرح در جام جهانی اظهار داشت: من از چیزی نمی‌ترسم و چه باشم یا نباشم قطعا همه تیم برای پیروزی و سربلندی ایران تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز