خبرگزاری کار ایران

آماری باورنکردنی از علیرضا بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۱۴

یکی از انتقاداتی که به بیرانوند مطرح می‌شد این بود که او با کمترین سیوها و واکنش‌ها به بهترین آمارها رسیده است.

به گزارش ایلنا، این قضیه بخصوص در مورد فصل گذشته و البته تیم‌ملی صدق می‌کند که خط دفاع قدرتمند و کم اشتباه حتی اجازه رسیدن توپ به نزدیکی دروازه بیرانوند را نمی‌داد.

نقطه نقض این روند، ضربات پنالتی بود. جایی که بیرانوند بود و بازیکن حریف و دیگر هیچ مدافعی نمی‌توانست به او کمک کند. حالا بیرانوند در این فصل در ضربات پنالتی هم یک نیروی کمکی پیدا کرده است؛ تیر دروازه! در بازی‌های این فصل لیگ برتر و جام حذفی هیچ بازیکنی نتوانسته دروازه بیرانوند را از روی نقطه پنالتی باز کند.

حتی در مواقعی که بیرانوند جهت توپ را اشتباه تشخیص داده و خلاف جهت حرکت کرده است. تیر دروازه در تمام این سه پنالتی به داد بیرانوند رسیده. بیرانوند این فصل روبه‌روی بیشتر از سه پنالتی در لیگ برتر و جام حذفی قرار گرفته که هیچ‌کدام گل نشده‌اند. حال آنکه او حتی یک سیو هم روی این پنالتی‌ها نداشته!

نخستین پنالتی این فصل را عیسی آل‌کثیر در جام حذفی زد. بهترین گلزن نفتی‌ها مقابل بیرانوند توپش را به تیر دروازه زد. دومین پنالتی را هفته گذشته محسن فروزان از دست داد. توپی که به دو تیر خورد و در نهایت به زمین برگشت. در این بازی هم مرتضی تبریزی قربانی این سرنوشت شد و پنالتی مشکوکی را که برای تیمش گرفته شده بود، به تیر دروازه کوباند تا بیرانوند برای سومین بار یک نفس راحت بکشد. البته این قانون تیر دروازه در مورد مسابقات خارجی صدق نمی‌‌کند چرا که خریبین در لیگ قهرمانان و تورس در بازی تیم‌ملی با پاناما با پنالتی دروازه بیرانوند را باز کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز