خبرگزاری کار ایران

پوتین: برای تمام تیم‌‌‌های حاضر در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کنم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۵۲

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه در کاخ کرملین با صحبت های ولادیمیر پوتین و جانی اینفانتینو به شکل رسمی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در آغاز این مراسم گفت: روسیه برای فوتبال شور و شوق دارد و در نسل‌های مختلف بازیکنان بزرگ فراوانی داشته است. قرعه‌کشی به ما این شانس را می‌دهد تا نامی ببریم از بهترین تیم‌های فوتبال جام جهانی که قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند. با ارزش‌ترین جام فوتبال را تیمی خواهد برد که بیشتر استقامت را نشان دهد. من مایلم برای تمام تیم‌‌‌های حاضر در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کنم و از تمام هواداران وفادار بخواهم که به روسیه بیایند و از جام جهانی 2018 لذت ببرند.

 

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا پس از پایان سخنرانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: خوشامد می‌گویم به همه میهمانان. حضور در این مراسم باعث افتخار است. از پوتین بابت حضور در مراسم تشکر می‌کنم. از دولت روسیه، 11 شهر و داوطلبان آماده شدن برای میزبانی کمال تشکر را دارم. یک و نیم میلیون توریست سال آینده برای تماشای فوتبال به روسیه می‌آیند. بازی افتتاحیه و اختتامیه در ورزشگاه لوژینکی برگزار می‌شود و شما در پایان قرعه‌کشی متوجه می‌شوید بازی افتتاحیه بین روسیه و کدام تیم انجام می‌شود. نیکاتا سیمونیان، یکی از ستارگان سابق فوتبال روسیه در قرعه کشی به ما کمک می‌کند. ما افتخار میزبانی از پله افسانه ای را داریم. سال آینده جشنی فوتبالی در روسیه داریم. از این قرعه‌کشی لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز