خبرگزاری کار ایران

مهاجری: امیدوارم این بازی دیگر مساوی نشود/ عنایتی افتخار فوتبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۷۶۲

سرمربی پدیده از دربی مشهد در هفته چهاردهم و رویارویی با عنایتی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل مشکی‌پوشان در چارچوب هفته‌ چهاردهم لیگ برتر ضمن تبریک هفته‌ وحدت درباره بازی فردا اظهار کرد: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد. هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز دارند. امیدوارم که این دیدار مساوی نشود. مساوی نه به درد تیم ما می‌خورد و نه مشکی‌پوشان. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و ضمن احترام به تیم حریف نگاه ما به این بازی فقط، برد است. در بازی فردا اگر مشکی پوشان مشکلی نداشته باشند، می‌توانند با یک بازی با کیفیت کار ما را سخت کنند.

او در ادامه‌ گفت‌: چند مصدوم و محروم داریم و این می‌تواند فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما باشد. امیدواریم که با پیروزی در داربی فردا جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

وی در خصوص شرایط باشگاه مشکی پوشان، عنوان کرد: همیشه سعی کرده‌ام در خصوص تیم خود نظر بدهم  ولی با این حال به شرایط تیم مشکی پوشان توجه نخواهیم کرد و با تمام توان بازی خود را انجام خواهیم داد. مشکی پوشان و پدیده پتانسیل‌ بالایی دارند و باید همواره پرچم استان را بالا نگه دارند. به اتفاقات اخیر تیم مشکی پوشان توجه نخواهیم کرد و برای کسب سه امتیاز این بازی وارد زمین خواهیم شد.

وی در خصوص سرمربیگری رضا عنایتی در تیم مشکی پوشان، بیان‌ کرد: رضا عنایتی افتخار فوتبال استان است که توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.  امیدوارم که شرایط خوبی در مربیگری داشته باشد و بعد از این بازی نتایج خوبی را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص قرعه‌ تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه، خاطر نشان کرد: قطعا اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم صعود کنیم ارزش بیشتری دارد زیرا رسیدن به جام جهانی برای ما اتفاق خوبی بوده و دیگر باید به فکر صعود به مراحل بالاتر باشیم.

وی در خصوص هدف تیم‌ ‌گفت‌: برای کسب سهمیه تلاش خواهیم کرد. باید این موضوع را اشاره کرد که شش یا هفت تیم پتانسیل‌ قهرمانی دارند و اگر شرایط برای تیم ما هم فراهم شود می‌توانیم قهرمان شویم. در سال‌های گذشته استقلال خوزستان همین گونه توانست قهرمان لیگ برتر شود و تیم ما هم این پتانسیل‌ را خواهد داشت، اگر شرایط فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده  در پایان صحبت‌های خود، تصریح کرد: خوشبختانه امسال دو بازیکن به تیم‌ ‌ملی داده‌ایم و می‌توانیم در آینده نیز از پتانسیل‌ فوتبال استان استفاده کنیم. البته اگر شرایط و ابزارها فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز