خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است

پیام صادقیان: با عملکردم جواب منتقدان را دادم/ به ترکیه آمدم تا کی‌روش من را ببیند

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۵۸

هافبک ایرانی عثمانلی در مورد درخشش اخیر خود و آینده‌نگری‌اش برای جام جهانی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام صادقیان، هافبک ایرانی عثمانلی اسپور ترکیه بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در این تیم توانست با تلاش و پشتکار مثال زدنی و تمرینات دشوار خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کند و در اولین بازی که از ابتدا به میدان رفت با عملکرد درخشانی که داشت 2 پاس گل داد و زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله بعدی شود. با او به خاطر درخشش در ترکیب تیمش گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید:

 

از بازی با مالاتیا اسپور بگو، یک پیروزی خوب بدست آوردید. بازی چطور بود؟

بازی برای ما مهم بود چرا که در لیگ نتایج خوبی نگرفته بودیم هواداران و مسئولان باشگاه توقع داشتند کاری انجام دهیم و در جام حذفی نتایجمان خوب باشد. حریف تیم خیلی خوبی در ترکیه است و سرمربی تصمیم بود با یک سیستم متفاوت با اعتماد به من و چند تغییر دیگر در ترکیب به میدان برویم و پیروز شویم.

 

اولین حضورت در ترکیب اصلی تیم با درخشش و 2 پاس گل همراه بود. فکر چنین عملکردی را می‌کردی؟

وقتی هر بازیکنی شرایط 90 دقیقه بازی کردن داشته باشد حضور ثابتش در زمین بهتر از 10 دقیقه بازی سنگین در دقایق خاص است. وقتی از اول وارد زمین شوی 20-30 دقیقه زمان می‌برد تا شرایط بازی آداپته شوی. مطمئن بودم با شرایط بدنی آمادگی در این مدت و روزهای سخت تمرینی که پشت‌سر گذاشتم با اولین بازی برای هر تیمی در هر لیگی می‌توانم به بهترین شکل خودم را نشان بدهم  وخدا را شکر 2 پاس گل دادم.

 

با این عملکرد فکر می‌کنی در بازی‌های بعدی در ترکیب اصلی حضور داشته باشی؟

من پیش از این قرار بود به ترکیب اصلی اضافه شوم. طول کشید تا به مربی قبلی خودم را اثبات کنم ولی مربی ما عوض شد و همین موضوع زمان من را کشت تا مجدداً سعی کنم توانایی‌هایم را به سرمربی جدید نشان دهد. در بازی با فنرباغچه فرصت پیدا کردم 10 دقیقه بازی کنم و مثمر ثمر بودم ولی شرایط خاصی ایجاد شد که در 2 بازی قبلی نبودم ولی بازهم فرصت پیدا کردم تا در این دیدار توانایی‌هایم را به اثبات برسانم.

تفاوت‌های لیگ ترکیه با لیگ برتر ایران چیست؟

وقتی از شرایط لیگ ترکیه سختی‌های آن شنیدم با خودم گفتم نه اینطور نیست. ما در ایران لیگ قدرتی داریم که شاید با بازی کردن در لیگ‌های دیگر متوجه تفاوت آن شویم. لیگ ترکیه لیگی عجیب و غریب است. هم تکنیک، هم تاکتیک، هم قدرت، هم سرعت در آن نقش دارد و برای همین است که یکی از لیگ‌های برتر دنیاست. بازی در این لیگ و تلاش و رقابت در آن باعث می‌شود سطح بازی بازیکن بالاتر برود. بازیکنان مطرح اروپایی دعوت می‌شوند که مجبوری به آنها برسی و همین منجر به پیشرفت می‌شود.

 

شرایط عثمانلی در جدول خوب نیست. تا چه حد با آنچه می‌خواهید فاصله دارید؟

اصلا شرایط راضی کننده نیست چرا که ما فصل گذشته در یوفا کاپ بودیم و این نشان می‌دهد در ادامه جایگاه ما در جدول باید بهتر شود.

 

لیگ برتر ایران را دنبال می‌کنی؟ شرایط تیم‌ها را چطور می‌بینی؟

فرصت زیادی در اینجا ندارم و تنها اگر وقت کنم بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم ولی نتایج را دنبال می‌کنم. فکر می‌کنم پرسپولیس بازهم شانس قهرمانی خواهد بود.

 

هنوز محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس داری که از درخششت در ترکیب عثمانلی خوشحال شدند. پیامی برای آنها داری؟

هواداران همیشه به من لطف داشته‌اند و بعد از بازی هم در صفحه شخصی من ابراز لطف کردند که از همه آنها ممنونم. به آنها قول می‌دهم بازی‌های خوبم را از این به بعد ادامه دهم و باعث خوشحالی آنها شوم.

 

از تیم ملی بگو. سال منتهی به جام جهانی است و تو به اردوها دعوت نمی‌شوی، امید به حضور در روسیه داری؟

کی‌روش در سال‌های حضورش در ایران نشان داده به لژیونرها علاقه بیشتری نسبت به بازیکنان شاغل در لیگ ایران دارد. برای همین است بازیکنان ما قراردادهای میلیاردی ایران، چین و قطر را رد می‌کنند و با پول کم به لیگ‌های معتبر می‌روند. من هم به همین خاطر به یکی از بهترین لیگ‌های اروپا پیوستم. با اینکه فوق‌العاده نیاز به پول داشتم و پیشنهادهای مالی خوبی هم به من شده بود ولی لیگ ترکیه را انتخاب کردم و تیم سختی را هم انتخاب کردم تا تلاش کنم بازی کنم و به سطح بالاتری برسم. این شرایط سخت به این خاطر است که کی‌روش من را ببیند و امیدوارم نتیجه زحماتم را ببینم.

 

خیلی‌ها در فوتبال ایران از تو به عنوان یک بازیکن تمام شده یاد می‌کردند ولی بازهم خودت را به منتقدان نشان دادی؟

من سعی کردم در 6-7 ماه اخیر سرم توی کار خودم باشد و به جای حرف زدن روی بازی خودم تمرکز کنم و مسائل این چنینی را محول کردم به مدیر برنامه‌هایم و صحبت خاصی نداشتم. دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و سعی می‌کنم با بازی خودم جواب کسانی که سوالی تو ذهنشان است را بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز