خبرگزاری کار ایران

۱۶ آذر ماه آغاز لیگ برتر والیبال بانوان با حضور هشت تیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۶۹

لیگ برتر والیبال بانوان سال ۱۳۹۶ از پنجشنبه ۱۶ آذرماه با حضور هشت تیم آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» از روز پنج شنبه 16 آذرماه با حضور هشت تیم شهرداری تبریز، آبنوس، بهنمیر، کن، سالوت، رایکا، پیکان و ذوب آهن آغاز می شود.

قرعه کشی این رقابت ها امروز (سه شنبه) با حضور منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ، فریبا صادقی سرپرست نایب رئیسی و سرمربیان و نمایندگان تیم های شرکت کننده در فدراسیون والیبال برگزار شد.

در قرعه کشی انجام شده تیم های شهرداری تبریز، آبنوس، بهنمیر، کن، سالوت، رایکا، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به ترتیب در قرعه های اول تا هشتم قرار گرفتند.

بدین ترتیب در هفته نخست لیگ برتر بانوان تیم های ذوب آهن و شهرداری تبریز، آبنونس و پیکان، بهنمیر و رایکا و کن با سالوت بازی می کنند که تیم های میزبان هفته آینده از سوی سازمان لیگ معرفی خواهند شد.

بر اساس تصمیم این نشست، لیگ برتر بانوان در سال 96 به صورت دوره ای و در یک گروه برگزار می شود و با توجه به اینکه این رقابت ها تا پایان سال باید به پایان برسد، در صورت نیاز علاوه بر پنج‌شنبه ها، در برخی هفته ها یک روز دیگر مسابقات نیز برگزار خواهد شد.

همچنین آخرین فرصت برای تکمیل پرونده ثبت نام تیم ها، بازیکنان و کادر فنی در سایت فدراسیون روز شنبه 11 آذرماه تعیین شد و آی دی کارت ها نیز روز دوشنبه 13 آذرماه صادر خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست با اشاره به انتقادهای انجام شده برای تاخیر در شروع لیگ برتر والیبال بانوان گفت: این انتقادها به باشگاه ها برمی گردد و سازمان لیگ مقصر نیست.

منوچهر پورحسن با تاکید بر اینکه فدراسیون والیبال هر نوع کمکی لازم باشد، برای رشد و توسعه والیبال بانوان انجام می دهد، گفت: به رغم اینکه هنوز ثبت نام برخی تیم ها تکمیل نشده است، آنان را در قرعه کشی شرکت دادیم، اما اگر تا 11 آذرماه این روند تکمیل نشود، دیگر سایت بازی ها بسته می شود و امکان حضور برای تیم ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: بنابر این اگر تیمی تا مهلت تعیین نشده ثبت نام خود را تکمیل نکرد از لیگ برتر والیبال کنار گذاشته می شود. بدیهی است که اگر تعداد تیم های شرکت کننده به کمتر از هفت تیم برسد، قرعه کشی نیز دوباره در سازمان لیگ برگزار می شود.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال با یادآوری این موضوع که سطح رقابت های والیبال بانوان ایران در سال های گذشته در حد انتظار نبوده است، گفت: از تیم ها انتظار داریم که کمی به بعد فنی تیم ها دقت بیشتری داشته باشند و یک تیم محلی برای گردهمایی دوستانه نباشد.

وی در ادامه به مشکلات تیم های بانوان در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: باشگاه ها امسال باید تعهد لازم ارائه کنند که کادر فنی و بازیکنان در آینده دچار مشکل نشوند.

پورحسن با اشاره به استان هایی که در لیگ برتر مردان و زنان تیم داری می کنند، گفت: لیگ برتر مردان روزهای چهارشنبه برگزار می شود، بنابر این تیم های میزبان بانوان باید از هم اکنون برای تمرینات روز قبل لیگ برتر بانوان چاره اندیشی کنند. بدیهی است که به بهترین زمان تمرین تیم ها در ساعت برگزاری مسابقات است.

وی تصریح کرد: لیگ برتر بانوان ساعت 15 روزهای تعیین شده برگزار می شود و اگر در یک شهر دو مسابقه انجام شود، ساعت بازی ها 14 و 16 خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز