خبرگزاری کار ایران

رکورد خارق العاده‌ی مائوریتسیو ساری از کارمندی بانک تا حضور حضور در سری آ ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۷۷

مائوریتسیو ساری قرار است برای پانصدمین بار در یک دیدار حرفه‌ای روی نیمکت بنشیند. این اتفاق در بازی امروز ناپولی با اودینزه روی خواهد داد.

به گزارش ایلنا، ساری 58 ساله در ابتدا کارمند بانک بود و به‌صورت پاره‌وقت مربی فوتبال بود. او از سال 1999 خود را به‌صورت تمام‌وقت وقف فوتبال کرد و کارش را در تگولتو شروع کرد. او در حال حاضر مربی ناپولی است و قصد دارد با نتیجه گرفتن در شهر اودینه، صدرنشینی تیمش را حفظ کند.

ساری در این بازی 500امین حضور حرفه‌ای‌اش به‌عنوان مربی را تجربه خواهد کرد. این 128امین بازی او در سری آ است. او تنها از فصل 15-2014 که مربی امپولی بود در سری آ حضور داشته است. ساری 155 بازی را در سری ب گذرانده و 144 مسابقه را هم در لگا پرو مربی بوده است. او پیش‌تر هم مربی تیم‌های آماتور بود.

دیگر دیدارهای حرفه‌ای او به این ترتیب هستند: 22 بازی در کوپا ایتالیا، 18 بازی در کوپا ایتالیا لگا پرو، 23 بازی در اروپا و 10 مسابقه هم در سایر رقابت‌ها. رکورد کلی او در مسابقات حرفه‌ای 219 پیروزی، 153 مساوی و 127 شکست است و او توانسته 8/43 درصد دیدارهایش را ببرد. ساری در ناپولی 118 بازی داشته که 79 تا را برده، 20 تا را مساوی کرده و در 19 دیدار شکست خورده است. به این ترتیب درصد برد او در این تیم 95/66 است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز