خبرگزاری کار ایران

دبیرکل کمیته ملی المپیک موفقیت های کانوپولو را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۲۲۸

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک طی پیامی خطاب به غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کسب 4 مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک طی پیامی خطاب به غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کسب 4 مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای غلامرضا امینی

ریاست محترم فدراسیون قایقرانی

با سلام و تحیات وافر

خدای بزرگ را شاکرم جامعه ورزش کشور عزیزمان با حضور مدیران لایق و خستگی ناپذیری همچون جنابعالی می رود تا به قله های افتخارآمیز متعددی در عرصه بین المللی دست یابد که شاید در گذشته دست نیافتنی تصور می شد.

بدون تردید کسب 4 مدال طلا و نقره در رقابت های کانوپولوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا(مالزی) توسط تیم های ملی بانوان و آقایان و بدست آوردن سهمیه حضور در رقابت های جهانی 2018 توسط تیم ملی بزرگسالان مردان، بیانگر الطاف الهی و مدیریت دلسوزانه و برنامه محور جنابعالی می باشد، بر خود لازم می دانم تا از تلاش های بی شائبه حضرتعالی تشکر و از موفقیت های بدست آمده قدردانی نمایم.

امید است با اتکا به درگاه خداوند متعال در کلیه شئون زندگی به ویژه پیشبرد و گسترش ورزش قایقرانی در ابعاد همگانی و قهرمانی موفق و موید باشید.

شاهرخ شهنازی 

دبیرکل کمیته ملی المپیک

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز