خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی کرواسی: هر هفته با برنکو تماس می گیرم/ هم گروهی با ایران جالب خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۶۰

سرمربی تیم ملی کرواسی در گفت و گویی به تمجید از برانکو ایوانکوویچ پرداخت.

به گزارش ایلنا، زلاتکو دالیچ که ماه گذشته جای آنته چاچیچ اخراجی را گرفت و تیم ملی فوتبال کرواسی با هدایت وی اوکراین را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و در پلی‌‌آف اروپایی راهیابی به جام جهانی 2018 نیز در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر یک یونان را از پیش‌رو برداشت و بلیت سفر به روسیه را گرفت، در گفت‌وگو با رادیو اینترنتی «گل بزن» در مورد سرمربی کروات پرسپولیس گفت: «برانکو ایوانکوویچ دوست صمیمی من است. او خیلی به من کمک کرد تا جای پای خودم را در این حرفه محکم کنم. برانکو به مدت پنج سال سرمربی من بود و چیزهای زیادی از او آموختم. ایوانکوویچ مربی خیلی خیلی خوبی است. او انسانی خوب و یک مربی حرفه‌ای است.»

وی در ادامه تمجیدش از سرمربی 63 ساله پرسپولیس گفت: «من چیزهای زیادی از برانکو آموختم و هنوز هم با یکدیگر در تماس هستیم و هر هفته با یکدیگر در مورد فوتبال، پرسپولیس و لیگ ایران صحبت می‌کنیم و او هم از من در مورد تیم باشگاهی و مربیگری چیزهایی می‌پرسد. هر موقع هم که ایوانکوویچ به کرواسی بازمی‌گردد قرار ملاقات می‌گذاریم و در مورد فوتبال و همه چیز صحبت می‌کنیم. تنها می‌توانم از برانکو چیزهای مثبتی بگویم چون او خیلی به من کمک کرد. می‌دانم که برانکو چه تیم شگفت‌انگیزی از پرسپولیس ساخته است. به نظرم برانکو یکی از بهترین مربیان کرواسی است. او تنها مربی‌ کروات است که در سه لیگ مختلف یعنی چین، ایران و کرواسی قهرمانی را تجربه کرده اما در کنار اینها او انسانی فوق‌العاده است.»

دالیچ در مورد احتمال همگروهی کرواسی و ایران، تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی پرتغالی‌‌اش هم صحبت کرد: «ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با کی‌روش خیلی خوب بود و یکی از نخستین تیم‌هایی بود که جواز حضور در مرحله پایانی این رقابت‌ها را کسب کرد و جالب خواهد بود اگر با هم در روسیه همگروه شویم. ما باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. به هر حال ما مقابل هر تیمی که قرار بگیریم، هدف‌مان در ابتدا صعود از مرحله گروهی جام جهانی خواهد بود و سپس گام به گام به پیش خواهیم رفت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز