خبرگزاری کار ایران

تا لب خط می‌رویم اما گلزنی نمی‌کنیم

مرزبان: بازی با سایپا جنجالی بود/ امیدوارم وضعیت تیم ما مانند سال‌های گذشته نشود

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۸۲

سرمربی مشکی پوشان مشهد در نشست هبری پس از دیدار برابر سایپا گفت: از فرصت‌های خودمان استفاده نمی‌کنیم. حتی تا لب خط خوب پیش می‌رویم، اما توپ را گل نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از شکست شاگردانش برابر سایپا اظهار داشت: مشکلات بزرگی در تیم‌مان وجود دارد و امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود. به بازیکنان گوشزد کرده بودم باید روی ضربات ایستگاهی دقت کنند. شانس بزرگ گلزنی نداشتیم، اما یک شانس خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. جنجال‌های زیادی در بازی به وجود آمد و در جریان بازی تأثیرگذار بود. این مسائل می‌تواند روی هر تیمی تأثیر بگذارد و چیز جالبی نبود.

سرمربی مشکی‌پوشان ادامه داد: ما برای تیم برنامه دراز مدت داریم. به گرجستان رفتیم و برنامه داریم. امیدوارم وضعیت تیم ما مانند سال‌های گذشته نشود و کارمان به روز آخر کشیده نشود . سعی می‌کنیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم.

مرزبان افزود: باید 50 درصد بازی‌های خودمان را در نیم‌فصل دوم پیروز شویم و امیدوارم تیم‌مان در لیگ برتر باقی‌ بماند. کار خیلی سختی داریم و جذب بازیکنان جدید می‌تواند انگیزه زیادی به تیم ما وارد کند.

سرمربی مشکی پوشان درباره مشکلات باشگاه مشهدی عنوان کرد: وقتی در باشگاه را می‌بندند این مشکلات پیش می‌آید. به دنبال مسائل تیمی هستیم،‌ اما این مشکلات به ما ضربه می‌زند. باید مدیریت باشگاه این‌ مشکلات را حل کند. ما با چند بازیکن صحبت کرده‌ایم و به دنبال این هستیم تیم را به لحاظ هجومی تقویت کنیم. خوب بازی می‌کنیم،‌ اما از فرصت‌های خودمان استفاده نمی‌کنیم. حتی تا لب خط خوب پیش می‌رویم، اما توپ را گل نمی‌کنیم. این مشکل گلزنی هر چه سریعتر باید حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز