خبرگزاری کار ایران

در دیدار محمدصادق فرجی و تاکاشی ساساکاوا؛

همکاری کاراته ایران و ژاپن گسترش پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۷۲

محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در حاشیه برگزاری لیگ جهانی کاراته وان در اوکیناوا با رئیس فدراسیون کاراته ژاپن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در دیدار با تاکاشی ساساکاوا رئیس فدراسیون کاراته ژاپن با اشاره به جایگاه خوب کاراته ایران و ژاپن در جهان گفت: در حال حاضر ژاپن و ایران به عنوان دو کشور برتر جهان از سوی فدراسیون جهانی معرفی شدند و برای قاره پهناور اسیا این موضوع مایه مباهات است و باید این جایگاه حفظ شود.

فرجی افزود: ژاپن خاستگاه کاراته جهان است و کاراته ایران هم همواره جزو برترین ها بوده و جمعیت فعال این رشته در ایران بسیار چشمگیر است. ما می توانیم‌ تعاملات خوب و گسترده ای در زمینه توسعه فنی داشته باشیم. کاراته ایران در کومیته و ژاپن در کاتا از پتانسیل بالایی برخوردار است و این همکاری می تواند به نفع هر دو کشور باشد.

رئیس فدراسیون کاراته ژاپن نیز ضمن تایید صحبت های فرجی، به توان فنی کاراته کاهای ایران اشاره کرد و تمایل خود را برای همکاری بیشتر با فدراسیون کاراته ایران اعلام کرد.

همچنین رئیس فدراسیون کاراته کشورمان درخصوص همکاری کشور ژاپن و صدور به موقع ویزا تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز