خبرگزاری کار ایران

فتاحی: طبق قانون بازی تراکتورسازی و سپیدرود ۲۴ساعت بعد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۵۲۷

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال توضیحاتی را درباره لغو بازی ترامتورسازی تبریز و وسپیدرود رشت در هفته سیزدهم لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی در گفت و گو با شبکه ورزش درباره لغو بازی تراکتورسازی تبریز مقابل سپیدرود رشت گفت: بارندگی تمام شده بود اما شرایط چمن ورزشگاه مساعد نبود. طبق قانون 30دقیقه صبر می‌کنند که قطعی برق یا بارندگی باشد برطرف شود. امروز مسئولان ورزشگاه 30دقیقه صبر کردند اما شرایط فراهم نبود در نیم ساعت دوم بارش برف وجود نداشت اما شرایط زمین مهیا نبود. برف روبی انجام شد و 60 دقیقه گذشت و زمانی که داوران برای شروع بازی به زمین آمدند بارندگی مجددا شروع شد. در این لحظه داوران و ناظر بازی تشخیص دادند بازی برگزار نشود چون حجم برف روی چمن باقی مانده بود و فقط روی خط‌های کناری و محوطه جریمه‌ برف روبی شده بود. 

وی ادامه داد: بازی فردا ساعت 14 در ورزشگاه یادگار اما برگزار می‌شود و قانون می‌گوید زمانی که سه مرحله سی دقیقه‌ای شرایط برای برگزاری بازی فراهم نشد بازی 24 ساعت بعد برگزار شود. از مسئولان آذربایجان شرقی یک خواهش دارم. آنها سال گذشته چمن ورزشگاه یادگار امام را تعمیر کردند و بازی‌ها در ورزشگاهی برگزار می‌شد که 6هزار نفر جمعیت بیشتر نداشت. مجبور بودیم به احترام مردم خوب تبریز بازی‌ها را در ورزشگاه اختصاصی برگزار کنیم. به ما اعلام کرده بودند که ورزشگاه یادگار هیتینگ دارد که متاسفانه هیتینگ خاموش بوده و حتی اگر بارندگی بود و این سیستم فعال بود مانند ورزشگاه آزادی زمانی که برف روی چمن ببارد نباید باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز