خبرگزاری کار ایران

خودکشی در ســویا!

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۴۸

«چون هنوز با ما بازی نکرده اند» کنایه یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از بازی با سویا بود وقتی به او یادآوری کردند سویا 25 بازی در رامون سانچس پیس‌خوان نباخته؛ این ادعا در پایان نیمه اول بازی خیلی به چشم آمد اما در نیمه دوم، لیورپول فهمید سویا در 45 دقیقه چقدر می‌تواند کابوس وار باشد.

به گزارش ایلنا، قرمزها در سه بازی با این تیم اسپانیایی هفت گل در نیمه دوم خورده اند؛ سه تا در فینال لیگ اروپای 2016 و یکی در بازی دو تیم در آنفیلد. در این بازی هم سه گل لیورپول را جبران کردند. مرسی‌سایدی‌ها به پیشرفت اخیر خود پشت کردند و نتوانستند بازی را مدیریت کنند. این تیم بعد از باخت تحقیرآمیز 4 بر یک مقابل تاتنهام حساب‌شده‌تر بازی کرده، تعادل بهتری داشته و استحکام دفاعی خوبی ایجاد کرده به نحوی که در 4 بازی 13 گل زده و تنها یک بار خط دفاعی این تیم شکست خورده. در این بازی هم با دو گل روبرتو فیرمینو و یکی از سادیو مانه در تنها 30 دقیقه به نظر می‌رسید در مسیر کسب یک نتیجه عالی دیگر هستند اما عادت‌های بدشان خیلی زود برگشت. آلبرتو مورنو مقابل تیم سابقش ضعف داشت و روی دو گل اول سویا اشتباه کرد، یک خطا داد که منجر به گل اول ویسام بن یدر شد و 9 دقیقه بعد پنالتی را مهاجم فرانسوی به گل دوم تبدیل کرد. او زودتر از اینها باید تعویض می‌شد و مدیریت بهتری هم از روی نیمکت و هم از داخل زمین مورد نیاز بود. خط میانی لیورپول کار خاصی نمی‌کرد و جوردن هندرسون به‌عنوان کاپیتان تیم در آرام کردن اوضاع و بازگرداندن خونسردی به تیم ناتوان بود. در خط حمله خسته هیچ چیز سر جایش نبود و علامت سوال‌ها درباره خط دفاع دوباره خودنمایی کرد.

سویا تازه جان گرفته بود، پرس می‌کرد و لیورپول را ترس فرا گرفته بود و گل تساوی گایدو پیزارو همانقدر دردناک بود که قابل پیش‌بینی. حال صعود لیورپول به بازی آخر کشیده شده با آنکه بر این گروه سلطه داشته.

لیورپول همچنان شانس خوبی برای صعود و صدرنشینی از این گروه دارد اما تا وقتی اجازه می‌دهد نقاط ضعفش جلوه‌گری کند، همچنان باید انتظار داشت در سوت پایان بازی دست‌های بازیکنان این تیم به جای جام روی سرشان باشد.

ملیسا ردی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز