خبرگزاری کار ایران

رونالدینیو: پپ موفقیت‌هایش در بارسلونا را در سیتی تکرار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۴۲

رونالدینیو می‌گوید پپ گواردیولا دقیقا همان موفقیت‌هایی که در بارسلونا به دست آورده بود را در منچسترسیتی تکرار می‌کند.

به گزارش ایلنا، اسطوره نوکمپ هشداری تلویحی داد نه فقط به رقبای لیگ برتری بلکه به تیم‌های قدرتمند اروپایی بعد از شروع فوق‌العاده‌ای که سیتی در این فصل داشته.

تیم گواردیولا یکی از بهترین بازی‌های اروپا را ارائه می‌کند و شنبه مقابل لستر شانزدهمین برد متوالی خود در رقابت‌های مختلف را به دست آورد. این تیم هشت امتیاز با نزدیکترین رقیبش در لیگ برتر، منچستریونایتد فاصله دارد و تا قبل از دیدار دیشب با فاینورد هر چهار دیدارش در لیگ قهرمانان را برده و صعودش را قطعی کرده بود.

گواردیولا بعد از ناکامی در فصل اول حضورش در «اتحاد» تیمش را در تابستان آنطور که می‌خواست تقویت کرد و بازیکنانی را آورد که بیشتر با شیوه‌اش منطبق باشند. این اتفاقی بود که ابتدا در بارسلونا رخ داد و او توانست یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال را بسازد. تیم او سه قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی اروپا و دو قهرمانی جام حذفی و در مجموع 14 قهرمانی در چهار سال به دست آورد تا او موفقترین مربی تاریخ بارسلونا لقب بگیرد.

رونالدینیو به میرر گفت: «من باور دارم که پپ می‌تواند همان موفقیت‌ها را در سیتی تکرار کند. او در زمان بازی ذهنی کاملا فنی داشت برای همین مثل یک مربی بازی می‌کرد و مثل یک مربی به همه چیز فکر می‌کرد. او دانش عمیقی از فوتبال دارد. هر جا که می‌رود خیلی بیشتر از یک مربی معمولی درک می‌کند. او حس موجود در زمین فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد.»

رونالدینیو همان تابستان که پپ به بارسلونا رفت، از این تیم راهی میلان شد. او که در دوران اوج خود یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می‌رفت، دوست داشت برای تیم گواردیولا بازی کند: «من فرصت بازی با بزرگترین مربی حرفه ام، یعنی فرانک رایکارد را داشتم اما شیوه خاص مهره چینی گواردیولا، پاسکاری تیم‌های او و بازی زیبایی که ارائه می‌کنند، هر فوتبالیستی را وسوسه می‌کند که برای او بازی کند. برای هر بازیکنی مایه افتخار است.»

رونالدینیو که حالا 37 ساله است، همچنین ستاره هموطنش در سیتی، گابریل ژسوس را ستود که شروع خیلی خوبی داشته و در 17 بازی 10 گل زده: «من واقعا باور دارم او عضوی کلیدی از این تیم رو به جلو است. عاشق شیوه بازی‌اش هستم و واقعا فکر می‌کنم می‌تواند در سیتی کارهای فوق‌العاده‌ای بکند.»

منبع: میرر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز