خبرگزاری کار ایران

درخشان‌مهر: چمن مصنوعی کار ما را سخت کرده بود/ تا ثانیه آخر ایمان داشتیم پیروزیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۹۰

مدافع ذوب‌آهن از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود و پاس گلی که در این بازی داد می‌گوید.

مهران درخشان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل سپیدرود اظهار داشت: بازی خوبی بود و با انگیزه بالا برای پیروزی به میدان رفته بودیم و سعی داشتیم نوار ناکامی‌های تیم را قطع کنیم و خوشحالم که موفق به انجام اینکار شدیم.

وی افزود: بازی شرایط خوبی داشت ولی چمن مصنوعی بازی را از ریتم انداخته بود و کار ما را سخت کرده بود. توپ بارها به زمین گیر می‌کرد و همین موضوع باعث شده بود پاس‌های ما به مقصد نرسد. بازی در چمن مصنوعی در فوتبال دنیا دیگر منسوخ شده است ولی در لیگ برتر هنوز از این زمین‌ها استفاده می‌شود.

بازیکن ذوب‌آهن در مورد گلزنی این تیم در ثانیه‌های پایانی بازی گفت: ما هم قسم شده بودیم به هر شکل ممکن با پیروزی از زمین خارج شویم و کمی اوضاعمان در جدول بهتر شود و خدا را شکر به خواسته‌مان رسیدیم. در طول بازی‌ هم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم ولی خدا را شکر در ثانیه‌های پایانی به گل رسیدیم.

درخشان‌مهر در مورد پاس گلی که داد هم عنوان کرد: پاس گلی که دادم حاصل کار تیمی بود و دانیال هم به خوبی ضربه آخر را وارد دروازه حریف کرد. در ذوب‌آهن فرد اهمیت ندارد و به فکر نتیجه‌گیری تیم هستیم.

وی در مورد آسیایی شدن ذوب‌اهن اظهار داشت: هنوز خبر دقیقی در این مورد ندارم و بعضی‌ها می‌گویند به آسیا رفتیم و بعضی‌ها می‌گویند نرفتیم. آمادگی کامل حضور در این رقابت‌ها را داریم و اگر حضور پیدا کنیم از اعتبار فوتبال ایران و ذوب‌آهن در آسیا دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز