خبرگزاری کار ایران

ترکیب کمانداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۲۷

کماندران ایران با هدایت «پارک میوک وون» کره ای به عنوان سرمربی و بهزاد پاکزاد، زهرا شعبانی و ساره اسدی به عنوان مربی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

به گزارش ایلنا، از سوی کادر فنی، نفرات تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیای بنگلادش اعلام شد.

اسامی به شرح زیر است:

کامپوند زنان: پریسا براتچی، فرشته قربانی و گیسا بایبوردی

کامپوند آقایان: اسماعیل عبادی، مجید قیدی و یاسر عمویی

ریکرو زنان: پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور و مهسا بدخشان 

ریکرو آقایان: صادق اشرفی، متین سبزی، امین پیرعلی و عرفان ارژنگی پور 

تیم ریکرو دختران نوجوان ایران نیز در این مسابقات با ترکیب نازنین زهرا جمالزاده ، فاطمه بهرامن و سوگند رحمانی برای کسب سهمیه مسابقات المپیک نوجوانان شرکت خواهد کرد.

ایران در بخش پسران سهمیه خود را کسب کرده و در صورت کسب سهمیه توسط دختران ایران با سهمیه کامل به مسابقات المپیک نوجوانان اعزام می شود.

کماندران ایران با هدایت «پارک میوک وون» کره ای به عنوان سرمربی و بهزاد پاکزاد، زهرا شعبانی و ساره اسدی به عنوان مربی در این مسابقات شرکت می کنند.

این کمانداران سوم آذرماه عازم محل برگزاری مسابقات می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز