خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ قهرمانان آسیا/ راند اول دوئل الهلال و اوراوا در ریاض

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۷۲

الهلال و اوراوا ردز دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را امشب برگزار می کنند.

به گزارش ایلنا، تیم های فوتبال الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن، امشب در چارچوب بازی رفت مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض به مصاف هم می روند.

الهلالی ها در مرحله گروهی با پرسپولیس ایران، الوحده امارات و الریان قطر هم گروه بودند و موفق شدند با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله حذفی راه پیدا کنند و توانستند در مرحله یک هشتم نهایی از سد استقلال خوزستان بگذرند و با شکست  العین امارات نیمه نهایی رسیدند.

آبی پوشان در فینال غرب آسیا موفق شدند قهرمان فصل گذشته ی لیگ ایران را در مجموع با نتیجه ی 6 بر 2 شکست دهند و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

از سویی دیگر اوراواردز ژاپن در گروه F رقابت های لیگ قهرمانان با تیم های موانگ تونگ تایلند، اولسان هیوندای کره جنوبی و بریزبین استرالیا، با 12 امتیاز صعود کرد و با شکست تیم های ججو یونایتد کره جنوبی، کاوازاکی ژاپن، شانگهای SIPG چین به عنوان نماینده شرق آسیا راهی فینال شد.

در حال حاضر الهلال در لیگ عربستان با 20 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به الاهلیِ 20 امتیازی و صدرنشین، در رده ی دوم جدول قرار دارد و  اوراواردز نیز از 32 بازی خود در جی لیگ ژاپن 49 امتیاز به دست آورده و در رده هفتم جدول لیگ این کشور است.

قضاوت این بازی که در آن یک تیم عربستانی نماینده ی منطقه غرب قاره کهن خواهد بود، به یک داور عرب سپرده شده است و ادهم مخادمه، داور اردنی باید راند اول جدال این دو تیم را داوری کند.

این داور 30 ساله از سال 2013 به جرگه ی داوران بین المللی وارد شده و در طی 46 مسابقه ای که قضاوت کرده، 147 کارت زرد و 5 کارت قرمز به بازیکنان نشان داده است.

استقبال عربستانی ها از این بازی حساس به نحوی بوده که 25 هزار بلیت این مسابقه در عرض یک ساعت به فروش رسیده است  وانتظار می رود، ورزشگاه این تیم کاملا پر از هوادار شود.

دیدار تیم های الهلال و اوراواردز امروز ( شنبه ) و از ساعت 19:45 به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز