خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان: حریف ما حذف از آسیا است نه سایپا/ جادوگرها سراغ من هم آمده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۵۶

حمید درخشان از شرایط تیمش پیش از دیدار با سایپا می‌گوید.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: شرایط تیم ما اصلاً خوب نیست و هنوز جو تیم تحت تاثیر حذف از آسیا است. ما در طول هفته بیش از هر چیزی تلاش کردیم شرایط روحی بچه‌ها را به حالت عالی برگردانیم چرا که ضربه روحی بزرگی خوردیم و در این شرایط بازی کردن مقابل هر تیمی سخت است.

وی افزود: فکر می‌کنم در بازی این هفته هم حریف اصلی تیم ما حذف از آسیا باشد نه تیم سایپا. البته سایپا تیم خوبی است و مربی خوبی مثل دایی دارد که کار سختی مقابل آنها داریم ولی تلاش می‌کنیم تا با دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی نفت تهران در مورد حواشی اخیر ایجاد شده در فوتبال پیرامون بحث جادوگری عنوان کرد: برنامه 90 را دیدم و فکر می‌کنم این مسائل وجود دارد که آن افراد در موردش صحبت کردند و به نظر نمی‌رسید در حال دروغ گفتن باشند. در دوران مربیگری من هم افراد این چنینی سراغم آمدند ولی اعتقادی به این مسائل ندارم. وقتی شما تلاش کنی و توکلت به خدا باشد نتیجه می‌گیری و نیازی به این مسائل نداری.

درخشان در پایان صحبت‌هایش با همدردی نسبت به مردم زلزله‌زده غرب کشور گفت: تسلیت میگویم این مصیبت بزرگ را به مردم غرب کشور و کل ایران. حادثه تلخی بود که همدردی ما را برانگیخته است و امیدوارم با فراهم شدن امکانات لازم زندگی این عزیزان تسکین کوچکی بر مصیبتشان ایجاد شود چرا که خیلی اتفاق تلخ و سختی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز