خبرگزاری کار ایران

مخالفت کمیته داوران با درخواست تراکتورسازی و سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۴۳

کمیته داوران قصد تغییر داور دیدار تراکتورسازی - سپاهان را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قضاوت دیدار روز دوشنبه سپاهان - تراکتورسازی که در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود، بر عهده محمدرضا اکبریان خواهد بود.

از زمانی که اسامی داوران هفته دوازدهم لیگ برتر اعلام شد، اعتراض‌ها نسبت به این انتخاب از سوی هواداران سپاهان شروع شد کار به حدی بالا گرفت که باشگاه سپاهان طی نامه‌ای به کمیته داوران درخواست تغییر داور این بازی را مطرح کرد.

این درخواست علاوه بر باشگاه سپاهان، از سوی باشگاه تراکتورسازی هم مطرح شد تا هر دو باشگاه درخواست تغییر داور مسابقه را داشته باشند.

اعتراض سپاهانی‌ها به قضاوت اکبریان مربوط به دیدار برگشت فصل گذشته پرسپولیس - سپاهان می‌شود که این داور کشورمان تصمیمات بحث‌برانگیز زیادی در قضاوت خود داشت و اعتراضات زیادی به عملکردش صورت گرفت.

همین موضوع باعث شد باشگاه تراکتورسازی هم به دلیل اینکه اعتراض سپاهانی‌ها ممکن است روی عملکرد او در دیدار روز دوشنبه تاثیر گذار باشد، خواهان سپردن قضاوت بازی به شخص دیگری شود.

با این حال کمیته داوران درخواست دو باشگاه را برای تغییر داور بازی رد کرده است و اعلام کرده که تغییری در چیدمان داوری بازی‌های هفته اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز