خبرگزاری کار ایران

طلبم را به استقلال و پرسپولیس بخشیدم

کنعانی‌زادگان:دوست دارم در جام جهانی با برزیل هم‌گروه شویم

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۵۰

کنعانی‌زادگان درخصوص وضعیت طلبش از استقلال اعلام کرد: هم از استقلال و هم از پرسپولیس طلب دارم البته به خاطر اینکه هر دو تیم رفتار خوبی با من داشتند طلبم را بخشیدم.

محمدحسین کنعانی‌‌زادگان در گفت‌وگو با  خبرنگار ورزشی ایلنا درباره عمل جراحی خودش اظهار داشت: روز گذشته در یک مرکز پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفتم. جا دارد از پزشکان تشکر کنم. امروز از بیمارستان مرخص می‌شوم و پس از چند هفته پشت سر گذاشتن دوران نقاهت تمریناتم را از سر خواهم گرفت.

وی درباره اینکه به مسابقات جام جهانی خواهد رسید یا خیر تصریح کرد: یک ماه قبل از مسابقات جام جهانی به شرایط ایده‌آل خواهم رسید ولی به احتمال فراوان در مسابقات جام جهانی حضور نخواهم داشت و به همین دلیل خیلی ناراحت هستم چون کی‌روش همیشه به من لطف داشته و امیدوارم بتوانم روزی پاسخ محبت او را بدهم.

مدافع سایپا درباره اینکه دوست دارد تیم ملی در جام جهانی با کدام تیم‌ها هم‌گروه شود، افزود: به شخصه دوست دارم با برزیل هم‌گروه شویم اما امیدوارم در گروه ما یک تیم قوی  با دو تیم ضعیف باشند تا بتوانیم از گروه خودمان صعود کنیم.

کنعانی‌زادگان درخصوص وضعیت طلبش از استقلال خاطرنشان کرد: هم از استقلال و هم از پرسپولیس طلب دارم البته به خاطر اینکه هر دو تیم رفتار خوبی با من داشتند طلبم را بخشیدم.

مدافع سایپا در پایان درباره شرایط این تیم گفت: شرایط خوبی داریم درست است که چند هفته نتیجه نگرفتیم اما مطمئن باشید با یک پیروزی دوباره به شرایط ایده‌آل بازخواهیم گشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز