خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی لیگ دسته اول فوتبال؛

محمود فکری 3 جلسه محروم شد/ محکومیت نساجی، نفت و راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۳۷

کمیته انضباطی آرای مربوط به تخلفات لیگ یک را صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماهشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی محمود فکری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری، ایجاد اخلال در روند مسابقه، اهانت به مقامات رسمی که منجر به اخراجش شد و پس از اتمام مسابقه، اقدام به تکرار تخلفات خود کرد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* در دیدار تیم های راه آهن تهران و ایران جوان بوشهر از سوی شهرام شهروز، مربی تیم راه آهن و مهدی دهقان، مربی تیم ایرانجوان بوشهر اعتراض به داور و رفتار غیر مسئولانه صورت گرفت. هر کدام از نفرات فوق منفردا با توبیخ کمیته انضباطی مواجه شدند.

* مسابقه تیم های نساجی قائمشهر و برق نوین شیراز برگزار شد و تیم نساجی قائمشهر به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین این تیم به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوری و پرتاب سنگ و بطری به سوی کمک داوران و بازیکنان تیم مقابل باید 80 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

* تیم آلومینیوم اراک به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوران و پرتاب بطری در دیدار برابر خونه به خونه بابل، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم اکسین البرز به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی هوادارانش به تیم داوری در بازی برابر بادران تهران، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

آرای فوق قطعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز