خبرگزاری کار ایران

تهدید بزرگ برای دژاگه در آستانه جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۲۷۶

اشکان دژاگه با یک تهدید جدی در آستانه جام جهانی روبروست.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه مهم‌ترین بازیکن ایران در فاز تهاجمی است. کارلوس کی‌روش در آرایش 1-3-2-4 کلاسیک خود همیشه از اشکان به‌عنوان هافبک مرکزی و طراح استفاده کرده و او را مغز متفکر تیمش می‌داند. هافبکی که وظیفه کلیدی در پازل تاکتیکی کی‌روش دارد و علاوه بر طراحی حمله باید ریتم بازی را کنترل کند و در انتقال توپ از دفاع به حمله و بالعکس همیشه نقش محوری ایفا ‌کند. بعد از خروج مسعود شجاعی از ترکیب تیم ملی، اشکان کامل در این نقش فرو رفته و به نوعی تنها هافبک مرکزی بدون جانشین تیم ملی محسوب می‌شود. دژاگه با توجه به تجربه بالای بین‌المللی‌اش و البته آموختگی در مکتب فوتبال منظم آلمان بی‌تردید بهترین انتخاب برای این پست است اما شرایط اخیر وی تردیدهای جدی را پیرامون کاپیتان ایران پدید آورده.

اشکان بعد از یک دوره سرگردانی در حاشیه خلیج فارس، در اواخر فصل گذشته به تیم سابقش ولفسبورگ پیوست تا بلکه از کابوس جدا شود اما یک مصدومیت سخت یک تابلوی ورود ممنوع پیش روی او قرار داد. تابلویی که تا انتهای فصل طول کشید و به فسخ قرارداد دژاگه منجر شد. از این تاریخ تا به امروز اشکان بدون تیم است و تنها به شکل انفرادی و به دور از شرایط بازی تمرین می‌کند. آنچه یک تهدید خطرناک برای کاپیتان ایران و یکی از 11 مرد اصلی کی‌روش محسوب می‌شود. اتفاقی که سبب شده دژاگه روز به روز از شرایط بازی و فرم مطلوب دور و دورتر شود.

تعویض او در هر بازی تیم ملی به‌عنوان نخستین بازیکن تعویضی از سوی کی‌روش به نوعی یک زنگ خطر برای کاپیتان است. تداوم این روند تا تابستان آینده یعنی اینکه دژاگه بعد از یک فصل تمام خانه‌نشینی باید در آوردگاه بزرگی چون جام جهانی بازی کند. اتفاقی که به هیچ‌وجه به سود خودش و تیم ملی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز